Kæresten er skredet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.857 visninger
18 svar
2 synes godt om
13. februar 2013

Anonym trådstarter

Piger hjælp mig. Jeg er fuldstændig fortabt lige nu.Min "kæreste" er lige skredet. Det har kørt skævt længe og er åndsvagt lille emne resulterede i en kæmpe diskussion som nu har gjort han er skredet.Jeg ved det er det bedste for mig og mit barn, men jeg kan slet ikke overskue situationen. Min nu eks er virkelig ikke særlig god til vores barn. Han gør aldrig noget med hende, som i helt basale ting: made, bade, putte og alle andre daglige gøremål. Dette på tros af barnet er 3 år.Det sidste han sagde inde han skred var at han ville kæmpe for at få barnet mest muligt og han ville gøre alt for at gøre livet surt for mig. Desuden tog han vores ruter til internettet med fordi jeg har en skoleopgave som skal sendes og det synes han ikke jeg skulle have lov til.Hvad gør jeg? Jeg er så bange og mest af alt på vegne af mit barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

tarkoflen

stort til dig!

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

stort til dig!

Tak.

tråden skulle have været anonym af hensyn til hvis nogen skulle kigge med, derfor slettede jeg indholdet igen.

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

stort til dig!

Tak.

tråden skulle have været anonym af hensyn til hvis nogen skulle kigge med, derfor slettede jeg indholdet igen.

Anmeld

13. februar 2013

Isabella_mor

I de fleste tilfælde løser det sig nok... begynder han at blive ondskabsfuld og vil gøre ALT hvad han kan for at såre sig (han kan jo godt have sagt det i vrede men når det kommer til stykket kan han ikke gøre noget)

vent nogle dage og se tiden an, når han kontakter dig (det syntes jeg næsten han skal eftersom det er ham der er skredet, så tal stille og roligt med ham, hvis du føler du er ved at blive rasende så sig du bliver nødt til at ringe tilbage og læg på.. hvs du sørger for at DU bevare roen og holder hovedet på skuldrene, så er det DIG der står med det længste strå..

begynder han at ville have fuld forældremyndighed for at ramme dig, så skal du gå til amtet, GEM alt hvad han sender til dig. Mails, Sms,er osv... sørg for at du kan dokumentere for at han ikke skal have den fulde forældremyndighed, men at i enten skal dele den, eller så skal du have den..

og jeg dømmer KUN ud fra det at han siger at han vil gøre alt for at ramme dig.. det er somregel IKKE et godt tegn.. for så vil han ikke gøre det for jeres barns bedste, men for at ramme dig.. og det er TYPISK i sådan en situation du må endelig ikke gengælde hans vrede.. hvis du holder fatningen.. gør hvad der er bedst for DIG og for jeres datter. selvfølgelig kan det blive en lang og sej kamp for dig. men sørg for at det ikke ender med at være jeres datter der kommer til at betale prisen for jeres brud..

held og lykke.. er ked af at det ikke gik med jer..

Anmeld

13. februar 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

Tak.

Jeg holder munden lukket med hvem du er!

Så ikke hvad du havde skrevet, så ved kun at du er blevet alene!

Men derfor skal du have masser af alligevel

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg holder munden lukket med hvem du er!

Så ikke hvad du havde skrevet, så ved kun at du er blevet alene!

Men derfor skal du have masser af alligevel

Tusind tak.

teksten er tilbage nu og en sød moderator har gjort mig anonym. I må gerne vide hvem jeg er, men af hensyn til min omverden må det hellere forblive anonymt lidt endnu.

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

I de fleste tilfælde løser det sig nok... begynder han at blive ondskabsfuld og vil gøre ALT hvad han kan for at såre sig (han kan jo godt have sagt det i vrede men når det kommer til stykket kan han ikke gøre noget)

vent nogle dage og se tiden an, når han kontakter dig (det syntes jeg næsten han skal eftersom det er ham der er skredet, så tal stille og roligt med ham, hvis du føler du er ved at blive rasende så sig du bliver nødt til at ringe tilbage og læg på.. hvs du sørger for at DU bevare roen og holder hovedet på skuldrene, så er det DIG der står med det længste strå..

begynder han at ville have fuld forældremyndighed for at ramme dig, så skal du gå til amtet, GEM alt hvad han sender til dig. Mails, Sms,er osv... sørg for at du kan dokumentere for at han ikke skal have den fulde forældremyndighed, men at i enten skal dele den, eller så skal du have den..

og jeg dømmer KUN ud fra det at han siger at han vil gøre alt for at ramme dig.. det er somregel IKKE et godt tegn.. for så vil han ikke gøre det for jeres barns bedste, men for at ramme dig.. og det er TYPISK i sådan en situation du må endelig ikke gengælde hans vrede.. hvis du holder fatningen.. gør hvad der er bedst for DIG og for jeres datter. selvfølgelig kan det blive en lang og sej kamp for dig. men sørg for at det ikke ender med at være jeres datter der kommer til at betale prisen for jeres brud..

held og lykke.. er ked af at det ikke gik med jer..

Tusind tak.

jeg vil gøre alt for at holde hovedet koldt og ikke selv synke ned på det niveau, men hold op det er svært når man bliver svinet til og jeg ved vi er tvunget til at få et samarbejde til at fungere.

Anmeld

13. februar 2013

Isabella_mor

Anonym skriver:

Tusind tak.

jeg vil gøre alt for at holde hovedet koldt og ikke selv synke ned på det niveau, men hold op det er svært når man bliver svinet til og jeg ved vi er tvunget til at få et samarbejde til at fungere.

han siger jo kun de ting i vrede og for at ramme dig hvor det gør mest ondt.. 

det er næsten ganske naturligt når der sker et breakup..

tæl til ti RIGTIG MEGET...

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

han siger jo kun de ting i vrede og for at ramme dig hvor det gør mest ondt.. 

det er næsten ganske naturligt når der sker et breakup..

tæl til ti RIGTIG MEGET...

Jeg ved det godt - men hans temperament er så stort at jeg slet ikke han kommer til at indse hvor meget det vil ødelægge bare at gå efter mig i stedet for at tænke på vores barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.