nu syntes jeg virkelig det er træls

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. februar 2013

Anonym trådstarter

Ja jeg har et problem her og jeg er ved at være godt træt af det

Jeg har er problem med min spiral tror jeg nok
nogen gange når jeg har sex med min kæreste får jeg SÅ ondt!
mit G punkt sidder vildt langt inde, så han skal virkelig ind og trykke og drille i langgg tid før jeg kan komme, så typisk sidder jeg oven på ham
problemet er så bare at flere dage efter kan jeg virkelig have ondt og føle det som en kniv der kommer ind i mig

min kæreste siger at han godt kan mærke min spiral når han er er i mig,
den er ikke irreterende for ham men han ved den er der og han kan mærke den

hvad skal jeg gøre ?
jeg overvejer at få den taget ud, men så står jeg med et problem med beskyttelse
for jeg KAN BARE IKKE huske de p-piller

og desværre vil kæresten ikke have projekt baby da han gik fra at have et barn til at få 3 da jeg har 2 hehe
så noooo babys hihi

men ja nogen ideer tøser?
for det her syntes jeg ikke er sjovt at kun nyde sex en gang om ugen fordi de andre dage gør ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Kloster

Har også haft spiral. i et ½ år. Der var så mange problemer. Stormblødte og problemer, når vi var sammen.

Fik den taget ud og har nu p-stav. SUCCES!!! Holder i 3 år, ingen mens og ingen bivirkninger. Skal aldrig have andet igen...

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

Kloster skriver:

Har også haft spiral. i et ½ år. Der var så mange problemer. Stormblødte og problemer, når vi var sammen.

Fik den taget ud og har nu p-stav. SUCCES!!! Holder i 3 år, ingen mens og ingen bivirkninger. Skal aldrig have andet igen...

hvad gav du for p stav ?

Anmeld

13. februar 2013

Kloster

Anonym skriver:

hvad gav du for p stav ?

Tror det var 12-1300,- Men det passede også med, at det ville p-piller koste i de 3 år.

Anmeld

13. februar 2013

Hailiesmom11

Jeg havde samme oplevelse med den kobber spiral jeg fik efter fødslen af vores datter.. Jeg havde så ondt konstant at jeg havde den 1 1/2 måned og så blev den pillet ud.. Min mand kunne også mærke min

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

Hailiesmom11 skriver:

Jeg havde samme oplevelse med den kobber spiral jeg fik efter fødslen af vores datter.. Jeg havde så ondt konstant at jeg havde den 1 1/2 måned og så blev den pillet ud.. Min mand kunne også mærke min

jeg har haft min i 8 måneder nu

så måske sku man tænke på at få den ud og skifte til andet

Anmeld

13. februar 2013

B&J

jeg har et godt råd omkring p-pillerne hver gang du børster tænder ja så tager du en p.pille det er ikke pænt at se på men mine p-piller ligger sinden af min tandbørste også husker jeg det ellers gør jeg heller ikke...

håber du finder en løsning så du ikke har ondt...

Anmeld

13. februar 2013

W&M <3

Anonym skriver:

Ja jeg har et problem her og jeg er ved at være godt træt af det

Jeg har er problem med min spiral tror jeg nok
nogen gange når jeg har sex med min kæreste får jeg SÅ ondt!
mit G punkt sidder vildt langt inde, så han skal virkelig ind og trykke og drille i langgg tid før jeg kan komme, så typisk sidder jeg oven på ham
problemet er så bare at flere dage efter kan jeg virkelig have ondt og føle det som en kniv der kommer ind i mig

min kæreste siger at han godt kan mærke min spiral når han er er i mig,
den er ikke irreterende for ham men han ved den er der og han kan mærke den

hvad skal jeg gøre ?
jeg overvejer at få den taget ud, men så står jeg med et problem med beskyttelse
for jeg KAN BARE IKKE huske de p-piller

og desværre vil kæresten ikke have projekt baby da han gik fra at have et barn til at få 3 da jeg har 2 hehe
så noooo babys hihi

men ja nogen ideer tøser?
for det her syntes jeg ikke er sjovt at kun nyde sex en gang om ugen fordi de andre dage gør ondt

Jeg har haft min spiral i nu ca 2år .. Havde ikke rigtig problemer med den i starten, men nu får jeg ondt når vi har sex.. det som om han rammer noget også føles det som at få stukket en kniv i maven..

Skal til lægen idag og tjekkes, for det er forfærdeligt.. 

Håber dit bliver bedre, ellers skulle du måske også et smut forbi lægen og tjekkes.. fFor det er da træls hvis du skal påvirke jeres sexliv.. 

Anmeld

13. februar 2013

Maja88

Anonym skriver:

jeg har haft min i 8 måneder nu

så måske sku man tænke på at få den ud og skifte til andet

Prøv at få din læge til at klippe snorerene lidt og så bukke dem om... det gjorde hele forskellen her

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg har et godt råd omkring p-pillerne hver gang du børster tænder ja så tager du en p.pille det er ikke pænt at se på men mine p-piller ligger sinden af min tandbørste også husker jeg det ellers gør jeg heller ikke...

håber du finder en løsning så du ikke har ondt...

tak

ja håber jeg også

p piller har jeg bare prøvet så mange år, men uanset hvor jeg ligger dem eller har dem, så får jeg altid glemt dem lige pludselig
så at den ligger ved min tandbørste tvivler jeg på
især også fordi vi har 2 toiletter og 2 tandbørster hver hvis nu en anden sidder ude på det andet eller hvad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.