Sagen er den at Lærke på 1,5 år var syg de meste af sidste uge med feber, hoste og slatten sådan influenza agtigt.
Hun havde det godt onsdag og var feberfri hvor jeg tænkte at hun skulle være med til fastelavn i legasteni med dp mor. Dagen var gået fint.
Så var hun afted torsdag hjemme ved dp. Men havde pyllerede og grædt meget det meste af dagen, men sov ca 3 timer til middag. Tænkte at så var hun nok alligevel ikke rigtig frisk og lod hende blive passet af farmor fredag hvor hun havde haft det rigtigt godt, træt men glad og tilfreds. Weekenden er også gået godt bortset fra hun er blevet rigtig farsyg vil hænge på hans arm hele tiden....
Men så her mandag og tirsdag har hun væreT ved dp moren igen og hun fortælle at hun ved ikke havd hun vil, græder og pyllere og sover ikke mere end en time til middag, hun syntes hun indimellem tager sig til maven og lidt til ørenen. Så har begge dage tænkt at hun skulle det nok blive det samme billedet om eftermiddagen, men det mystiske er at der bare ikke er noget som helt herhjemme, altså hun er farsyg men hun hverken tager til maven elle ørenen og hun har sover fra 19.20-5.50. Hun har ingen feber og spiser godt og er glad. Hun har stadig en del snot og lidt hoste
Har overvejet lægen, syntes bare det er svært når jeg ikke har set nogle af tegnene. Og når hun ikke har feber og sover godt om natten så ved jeg ikke hvor meget det alligevel kan gøre.
Hun har ellers altid været glad og tilfreds hos sin dp mor og det er først efter det her sygdom at hun er blevet sådan, det er også kun 2 gang hun er syg siden hun blev født hun er 7-9-13 aldrig syg.
Hvad tænker i? Og hvad bør jeg gøre? jeg kan jo heller ikke holde hende hjemme hele tiden så har jeg ikke mit job så længe. jeg ved ærlig talt ikke havd jeg lige skal gøre.
Anmeld