Slimhinden de måler til scanning - hvor stor var din?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Jeg har altid bare fået at vide, at min slimhinde så fin ud, så jeg har aldrig lagt mærke til tykkelsen. Mon ikke de ville sige det, hvis din ikke var tyk nok, og justere din medicin i forhold til
Nu er der ikke lang tid til fredag

Jo det har du nok helt ret i - man bliver bare lidt nysgerrig om hvad andres har målt, når nu man ved hvad ens egen måler

Uha nej, der er ikke lang tid til fredag nu. Jeg har fået en fridag imorgen, hvor kæresten også har fri, så der skal vi bare hygge os og så tager vi nok på cafe og får noget brunch/frokost, inden det hele går i gang Fredag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Jo det har du nok helt ret i - man bliver bare lidt nysgerrig om hvad andres har målt, når nu man ved hvad ens egen måler

Uha nej, der er ikke lang tid til fredag nu. Jeg har fået en fridag imorgen, hvor kæresten også har fri, så der skal vi bare hygge os og så tager vi nok på cafe og får noget brunch/frokost, inden det hele går i gang Fredag

Ja, jeg kom da også til at tænke på, hvor stor min har været
Det lyder som en rigtig god ide og super hyggeligt! Det er vigtigt at have noget kæreste tid, når fokus desværre godt kan forsvinde lidt fra det, i dette behandlingsræs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.