hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. februar 2013

Betina Byberg

Hej dejlige damer
jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre jeg kan ikke få min toårig til og spise skal så lige sige han har lungebetændelse.
men han drikker sådan meget lidt men ingen ting spiser han, hvad skal jeg gøre har prøvet med alt han kan lide.
pleas hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

mth1987

Betina Byberg skriver:

Hej dejlige damer
jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre jeg kan ikke få min toårig til og spise skal så lige sige han har lungebetændelse.
men han drikker sådan meget lidt men ingen ting spiser han, hvad skal jeg gøre har prøvet med alt han kan lide.
pleas hjælp

Der er nok ikk andet for end at blive ved med at tilbyde lidt og vente til han godt vil. Og så bare sørg for han drikker. Evt lidt Ribena saft så han får lidt energi derfra

Anmeld

13. februar 2013

2721

Betina Byberg skriver:

Hej dejlige damer
pleas hjælp

Det skal du ikke bekymre dig om (nemmer sagt end gjort).
Det vigtigste er væske så skal han nok spise igen når han får det bedre

Anmeld

13. februar 2013

Betina Byberg

Bøllemyr skriver:

Det skal du ikke bekymre dig om (nemmer sagt end gjort).
Det vigtigste er væske så skal han nok spise igen når han får det bedre

han har ikke spist i en uge

Anmeld

13. februar 2013

2721

han har ikke spist i en uge

Jeg har selv været det igennem med min søn sidste år, han spiste ikke i 3 uger, andet en bid her og der. Tabte i alt 3,5 kg.
Prøv evt med nogen af de der dehydrerings blandinger, revolyt, der er næring i dem og du kan købe dem på apoteket. Ellers er is og saftevand også godt.

Anmeld

13. februar 2013

tweety2060

Betina Byberg skriver:

Hej dejlige damer
pleas hjælp

God bedring med din søn.
Som de andre skriver så tilbyd saf is, kiks, chips mm i håb om lidt indtag. Det med maden skal nok komme, det vigtigste Er han drikker.
Tisser han?

Hoster han? Spørg lægen om du evt må tilbyde lidt pamol.....
God bedring

Anmeld

14. februar 2013

Betina Byberg

han har fået det bedere han spiser og drikker igen, og leger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.