lyder det her rimeligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.486 visninger
17 svar
10 synes godt om
12. februar 2013

StudPsyk

vi vil hænge en seddel op i opgangen i morgen, da der den sidste tid har været nogen i opgangen som hamrer og banker ud på de sene aftentimer, fx lige nu. vi kan ikke høre præcis hvor i opgangen det er, og kan derfor ikke henvende os til personen selv. vi er 90% sikre på det er vores underbo, men han er en meget suspekt type, og har en klar fornemmelse af der foregår noget underligt derinde. dem nede i stuen siger de hører ham trampe rundt midt om natten hver nat, og der er en masse andre ting.

anyway, er det her rimeligt nok formuleret? altså får budskabet igennem uden at lyde for strid? har forsøgt at tale til empatien mht. det vækker Rose..

Hej alle,

Vi er ikke klar over hvem det er, der hamrer ud på de sene aftentimer (dvs. Efter kl 19 og fremefter), men vi vil gerne bede jer venligst at vente med at hamre og lign. til andre tidspunkter på dagen. Det høres højt og tydeligt oppe hos os, hvilket betyder at vores lille datter vågner mange gange grædende, fordi hun bliver forskrækket. Herefter er hun svær at få til at sove igen, og søvn i den alder er alfa og omega
Det er blot ment som en venlig forespørgsel, og vi vil i denne forbindelse også henvise til ordensreglementet, som angiver hvornår på dagen det er tilladt at hamre, bore og støje på andre måder, som kan være til gene for øvrige beboere.

Mange venlige hilsner
2th

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

Hullabullabulla

Janne T. skriver:

vi vil hænge en seddel op i opgangen i morgen, da der den sidste tid har været nogen i opgangen som hamrer og banker ud på de sene aftentimer, fx lige nu. vi kan ikke høre præcis hvor i opgangen det er, og kan derfor ikke henvende os til personen selv. vi er 90% sikre på det er vores underbo, men han er en meget suspekt type, og har en klar fornemmelse af der foregår noget underligt derinde. dem nede i stuen siger de hører ham trampe rundt midt om natten hver nat, og der er en masse andre ting.

anyway, er det her rimeligt nok formuleret? altså får budskabet igennem uden at lyde for strid? har forsøgt at tale til empatien mht. det vækker Rose..

Hej alle,

Vi er ikke klar over hvem det er, der hamrer ud på de sene aftentimer (dvs. Efter kl 19 og fremefter), men vi vil gerne bede jer venligst at vente med at hamre og lign. til andre tidspunkter på dagen. Det høres højt og tydeligt oppe hos os, hvilket betyder at vores lille datter vågner mange gange grædende, fordi hun bliver forskrækket. Herefter er hun svær at få til at sove igen, og søvn i den alder er alfa og omega
Det er blot ment som en venlig forespørgsel, og vi vil i denne forbindelse også henvise til ordensreglementet, som angiver hvornår på dagen det er tilladt at hamre, bore og støje på andre måder, som kan være til gene for øvrige beboere.

Mange venlige hilsner
2th

Synes det lyder pænt og sobert nok til at blive hængt op

Det er træls når folk ikke respekterer andre - eller i det mindste advarer..

Anmeld

12. februar 2013

StudPsyk

Britt88 skriver:

ja. og jeg synes det er vildt suspekt.. som sagt er jeg ret sikker på det er vores underbo, og jeg kan høre han er hjemme om dagen ligesom mig, så hvorfor han mener han skal vente til folk går i seng med at banke, er mig en gåde.. vi har også oplevet han hørte ekstrem høj musik midt om natten en hverdag, og selvom hele opgangen stod og hamrede på hans dør hverken åbnede han eller skruede ned..

Anmeld

12. februar 2013

Sophie90

Synes det lyder helt fint, det er da kun rimeligt

Anmeld

12. februar 2013

Solstrålebørn

Britt88 skriver:

Enig... 

Anmeld

14. februar 2013

StudPsyk

Tak for jeres svar piger Jeg valgte lige at vente en dag med at hænge den op, og der blev ikke hamret i aftes, så måske er det ligemeget. Men så har jeg den klar til en anden gang!

Anmeld

14. februar 2013

Benjamins'mor

Har i tider for hvornår man må larme til?

Tænker at her hvor vi bor må man larme til 23, og der hvor vi boede før måtte man til 22.

Så tænker at hvis nu man må høre halv højt musik eller lign til 21-22 ved jer, at så kan man ikke tillade at brokke sig over folk hamre noget op på væggen eller lign.

Anmeld

14. februar 2013

StudPsyk

Benjamins'mor skriver:

Tænker at her hvor vi bor må man larme til 23, og der hvor vi boede før måtte man til 22.

Så tænker at hvis nu man må høre halv højt musik eller lign til 21-22 ved jer, at så kan man ikke tillade at brokke sig over folk hamre noget op på væggen eller lign.

Ja, det er frem til kl 19 eller 20, kan ikke huske præcis hvornår, men en af de to. Checker lige Så 22 er helt klart for sent.

Anmeld

14. februar 2013

Kløver

Det synes jeg sagtens i kan, jeg håber det hjælper

Anmeld

14. februar 2013

StudPsyk

Benjamins'mor skriver:

Man må larme frem til kl 19 (8-19) med hamre, bore mv. samt høj musik. I hverdage..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.