Hjælp dum!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. februar 2013

Kay

hjææælp!!!

passer hus og hund for mine forældre... og det er jo mors tv aften... organg 0, og de unge mødre... men... mine forældre har ik kanal 4!

hvad gør jeg så??? kan man se det gratis et sted???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

Frejsmor

Kay skriver:

hjææælp!!!

passer hus og hund for mine forældre... og det er jo mors tv aften... organg 0, og de unge mødre... men... mine forældre har ik kanal 4!

Det tror jeg desværre ikke.. Mener man skal betale for at se kanal 4's programmer på nettet, men mod betaling kan de ses på nutv.dk..

Og ellers blir dum vidst nok genudsendt lørdag og søndag aften..

Anmeld

12. februar 2013

-Sigrid-

Kay skriver:

hjææælp!!!

Hahaha hvor er du sød!  

Anmeld

12. februar 2013

Kay

Frejsmor skriver:

Det tror jeg desværre ikke.. Mener man skal betale for at se kanal 4's programmer på nettet, men mod betaling kan de ses på nutv.dk..

Og ellers blir dum vidst nok genudsendt lørdag og søndag aften..

jamen der er jeg jo ik hjemme endnu

Anmeld

12. februar 2013

Kay

-Sigrid- skriver:

Hahaha hvor er du sød!  

det er den ene aften om ugen det er mig der bestemmer over fjernbetjæningen

Anmeld

12. februar 2013

-Sigrid-

Kay skriver:

det er den ene aften om ugen det er mig der bestemmer over fjernbetjæningen

Hehe jeg har fået min mand til at bruge 444 kr på en digitalboks + kortlæser (700 dkk) og så 140 kr om måneden bare så jeg kan se kanal 4 ^^

Anmeld

12. februar 2013

pussekat

hjææælp!!!

hejsa
du kan se årgang 0 på lørdag kl 12,20 og det de unge mødre kl 18,00 også lørdag og her her vi en dvd optæger så vi kan se det når det pas os da jeg her en mand som nok dag arbejde aften det er guld her i hus  og vis du skal se det på net skal du betatl for at se det

Anmeld

12. februar 2013

Kay

-Sigrid- skriver:

Hehe jeg har fået min mand til at bruge 444 kr på en digitalboks + kortlæser (700 dkk) og så 140 kr om måneden bare så jeg kan se kanal 4 ^^

mine forældre har fælles antenne... og der er en masse gamle nisser i den forening og de vil bare ha tyske og svenske kanaler og tv2... så det er ik mange kanaler de egentlig har... men de får snart yousee

Anmeld

12. februar 2013

Kay

pussekat skriver:

hejsa
du kan se årgang 0 på lørdag kl 12,20 og det de unge mødre kl 18,00 også lørdag og her her vi en dvd optæger så vi kan se det når det pas os da jeg her en mand som nok dag arbejde aften det er guld her i hus  og vis du skal se det på net skal du betatl for at se det

er heller ik hjemme lørdag... men blev lige redet af en gammel studie veninde der lånte mig hendes nutv log in hun er en darling

Anmeld

13. februar 2013

-Sigrid-

Kay skriver:

mine forældre har fælles antenne... og der er en masse gamle nisser i den forening og de vil bare ha tyske og svenske kanaler og tv2... så det er ik mange kanaler de egentlig har... men de får snart yousee

Det lyder fornuftigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.