ny på baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.306 visninger
11 svar
1 synes godt om
12. februar 2013

Stumpe27

hej alle er ny på baby.DK. Jeg er en ung pige som fylder 27 på søndag. er mor til to dejlige piger på 17 måneder og 6 år og bor sammen med min dejlige kæreste. Går pt ledig men starter uddannelse til august og det skal jeg de næste 4 1/2 år det ser jeg frem til :-) tak fordi i læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

Miss Kat

Velkommen til.

Anmeld

12. februar 2013

Rockertand

Velkommen :0)

Anmeld

12. februar 2013

livhemdrup

Velkommen til 

Anmeld

12. februar 2013

Leyla94

Stumpe27 skriver:

hej alle er ny på baby.DK. Jeg er en ung pige som fylder 27 på søndag. er mor til to dejlige piger på 17 måneder og 6 år og bor sammen med min dejlige kæreste. Går pt ledig men starter uddannelse til august og det skal jeg de næste 4 1/2 år det ser jeg frem til :-) tak fordi i læste med

Velkommen til baby.dk Dejligt med flere

Anmeld

12. februar 2013

Stumpe27

Leyla94 skriver:

Velkommen til baby.dk Dejligt med flere

tak

Anmeld

12. februar 2013

Miss Church

Stumpe27 skriver:

Velkommen til

Håber du bliver glad for at være her 

Anmeld

12. februar 2013

Clisolka

Mange gange velkommen til Baby.dk - håver du bliver glad for at være her  

Anmeld

12. februar 2013

Muhmi

Stumpe27 skriver:

Velkommen til

Anmeld

12. februar 2013

Stumpe27

Muhmi skriver:

Velkommen til

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.