Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
o1Mutte skriver: Hehe min mand gør det samme. Havde gemt en chokoladebar i køleskabet, og da jeg fik lyst til den var den væk Spurgte manden om han havde ædt den, men hans svar var : 'Nej da, det må du selv have gjort og så glemt det' Nåå ja
Hehe min mand gør det samme. Havde gemt en chokoladebar i køleskabet, og da jeg fik lyst til den var den væk Spurgte manden om han havde ædt den, men hans svar var : 'Nej da, det må du selv have gjort og så glemt det' Nåå ja
haha det kunne min kærsete også godt finde på
i sommers (lige da jeg var blevet gravid og havde mega kvalme) havde jeg utrolig meget lyst til koldskål som jeg vidste vi havde i køleren, meeeeeen var der noget? nææh... og så prøvede han at sige det var mig selv der havde spist det hør her bassemand, jeg er ved at dø af kvalme, jeg ved godt hvad jeg har spist og ikke har spist!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkZier skriver: haha det kunne min kærsete også godt finde på i sommers (lige da jeg var blevet gravid og havde mega kvalme) havde jeg utrolig meget lyst til koldskål som jeg vidste vi havde i køleren, meeeeeen var der noget? nææh... og så prøvede han at sige det var mig selv der havde spist det hør her bassemand, jeg er ved at dø af kvalme, jeg ved godt hvad jeg har spist og ikke har spist!!
o1Mutte skriver: Hæhæ de er ikke altid lige søde de mænd Nu er det læææænge siden med den chokoladebar. Men han nægter stadig at det var ham
Hæhæ de er ikke altid lige søde de mænd Nu er det læææænge siden med den chokoladebar. Men han nægter stadig at det var ham
haha - ja aldrig indrøm det var dig
jeg er sikker på at vi ville kunne få en disskussion ud af den koldskål igen herhjemme og JA det blev en diskussion da jeg opdagede der ikke var mere
FrkZier skriver: haha - ja aldrig indrøm det var dig jeg er sikker på at vi ville kunne få en disskussion ud af den koldskål igen herhjemme og JA det blev en diskussion da jeg opdagede der ikke var mere
o1Mutte skriver: Fnis Det er også mega irriterende når man VED man har gemt noget, og så det er væk Og så oveni selv få skylden (Jeg var også herre fornærmet på min da mit chokolade var væk )
Fnis Det er også mega irriterende når man VED man har gemt noget, og så det er væk Og så oveni selv få skylden (Jeg var også herre fornærmet på min da mit chokolade var væk )
jeg har prøvet at lære ham at hvis han tager det sidste af noget så SIG det til mig så jeg har mulighed for at købe noget nyt inden jeg selv står og har lyst til det - men det gør han jo ikke vel :p
ah de mænd
FrkZier skriver: jeg har prøvet at lære ham at hvis han tager det sidste af noget så SIG det til mig så jeg har mulighed for at købe noget nyt inden jeg selv står og har lyst til det - men det gør han jo ikke vel :p ah de mænd
emsaroto skriver: http://www.youtube.com/watch?v=WOlpdd7y8MI&feature=share heheheh jeg synes altså det er lidt morsomt
http://www.youtube.com/watch?v=WOlpdd7y8MI&feature=share
heheheh jeg synes altså det er lidt morsomt
Årh, søde skønne børn!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128