Behandling for barnløshed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej peeps

Jeg har et vennepar som virkelig desparat ønsker sig en lille guldklump. De har prøvet i et års tid nu, uden held desværre. Men veninde fortæller så de overvejer at søge lægehjælp. Men hvordan er det nu det er.. Er de første 3 forsøg stadig gratis eller er det godt nok begyndt at koste penge? Og hvis ja, varierer prisen så fra klinik til klinik?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

Hej peeps

Jeg har et vennepar som virkelig desparat ønsker sig en lille guldklump. De har prøvet i et års tid nu, uden held desværre. Men veninde fortæller så de overvejer at søge lægehjælp. Men hvordan er det nu det er.. Er de første 3 forsøg stadig gratis eller er det godt nok begyndt at koste penge? Og hvis ja, varierer prisen så fra klinik til klinik?

Knus

De skal tage fat i deres læge, og sige, at nu har de prøvet et år uden held! Så tager han/hun nogle prøver og de bliver henvist til en klinik.

De får så en udredning og behandlingen fastsættes efter deres behov.

De fleste starter med at kvinden bliver insemineret, ved ikke hvor mange forsøg man får på det, for det skulle vi ikke... Men hvis det ender i IVF så er der rigtigt, at man har tre forsøg man skal betale lidt for medicin, men udgifterne kan max løbe op på omkring 3500 kr. pr år (det gælder dog ikke kalenderåret, men hendes ctr saldo)

Held og lykke til dem!

Anmeld

12. februar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

De skal tage fat i deres læge, og sige, at nu har de prøvet et år uden held! Så tager han/hun nogle prøver og de bliver henvist til en klinik.

De fleste starter med at kvinden bliver insemineret, ved ikke hvor mange forsøg man får på det, for det skulle vi ikke... Men hvis det ender i IVF så er der rigtigt, at man har tre forsøg man skal betale lidt for medicin, men udgifterne kan max løbe op på omkring 3500 kr. pr år (det gælder dog ikke kalenderåret, men hendes ctr saldo)

Held og lykke til dem!

okay, mange tak for svar Troede faktisk det var meget mere man skulle betale. De har fortalt at de vil prøve igen næste gang hun har ægløsning og hvis det stadig ikke lykkes tager de fat i lægen

Anmeld

12. februar 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

okay, mange tak for svar Troede faktisk det var meget mere man skulle betale. De har fortalt at de vil prøve igen næste gang hun har ægløsning og hvis det stadig ikke lykkes tager de fat i lægen

Hov jeg går ud fra, at de ikke har fælles børn, for ellers er prisen en noget anden

Anmeld

12. februar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Hov jeg går ud fra, at de ikke har fælles børn, for ellers er prisen en noget anden

Nej min veninde har et barn på 6 år fra et tidligere forhold, som ikke bor hos dem. Men ellers ingen børn

Anmeld

12. februar 2013

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Held og lykke til dem!

Det har ændret sig en smule mht egenbetalingen, som nu er oppe i 3700

Anmeld

12. februar 2013

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Det har ændret sig en smule mht egenbetalingen, som nu er oppe i 3700

Jamen der kan man bare se tak for Info

Anmeld

12. februar 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

Nej min veninde har et barn på 6 år fra et tidligere forhold, som ikke bor hos dem. Men ellers ingen børn

Ok, så er der ingen problem! Det er kun hvis man har fælles børn, man ikke kan få gratis hjælp til flere end et barn

Anmeld

12. februar 2013

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Jamen der kan man bare se tak for Info

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.