overtøj maj barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. februar 2013

henh01

Hvad skla man bruge af overtøj når man venter sig et maj barn??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

Asta&Alfred

henh01 skriver:

Hejsa

I starten når de er helt små ligger de jo det meste af tiden trygt og godt i barnevogen, måske i en voksipose, når de er med udenfor. Jeg tænker derfor et godt valg vil være en god trøje i 100 % naturmateriale, så barnets temperatur kan reguleres.

Anmeld

16. februar 2013

Mother-love

Isabella er fra 30. Maj. Og vi havde faktisk ikke brug for noget overtøj overhovedet andet end en lille tynd hue. For hun lå altid i liften under dynen. Og hun brugte stortset kun kort ærmet bodyer indtil sidst i august. Så alt det fine tøj vi havde købt til hende fik hun næsten ikke brugt andet end noget af det en enkelt gang. Så spar pengene og nøjes evt. Med en cardigan ellers en meget tynd jakke. Evt. De fleece jakker man kan få i h&m. Dem har vi altid været super glade for

Anmeld

16. februar 2013

Francisca

michelledam skriver:

Isabella er fra 30. Maj. Og vi havde faktisk ikke brug for noget overtøj overhovedet andet end en lille tynd hue. For hun lå altid i liften under dynen. Og hun brugte stortset kun kort ærmet bodyer indtil sidst i august. Så alt det fine tøj vi havde købt til hende fik hun næsten ikke brugt andet end noget af det en enkelt gang. Så spar pengene og nøjes evt. Med en cardigan ellers en meget tynd jakke. Evt. De fleece jakker man kan få i h&m. Dem har vi altid været super glade for

Min lilje er også fra 30 maj og vi brugte heller ikke overtøj som sådan. 

Anmeld

16. februar 2013

Mother-love

Francisca skriver:

Min lilje er også fra 30 maj og vi brugte heller ikke overtøj som sådan. 

isabella er så fra 2011. Men sjovt når man finder andre med fødselsdag samme dag

Anmeld

16. februar 2013

Francisca

michelledam skriver:

isabella er så fra 2011. Men sjovt når man finder andre med fødselsdag samme dag

hehe ja det meget sjovt ja  Lilje er fra 2012 

Anmeld

16. februar 2013

Mother-love

Francisca skriver:

hehe ja det meget sjovt ja  Lilje er fra 2012 

Ja det så jeg nemlig lige

Anmeld

16. februar 2013

Nea85

henh01 skriver:

Min datter er fra 1. maj 2011, og de første uger efter fødslen var det rigtig godt vejr. Der lå hun under dynen i barnevognen i langærmet body og bukser eller heldragt og så en bomuldshue. De dage det var lidt køligere havde hun en strikket bomuldstrøje på udover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.