Behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej damer.

Jeg har lige været hos min gynækkolog. Jeg skulle ringe når jeg fik mens, og det kom i løsdags. Hun undersøgte mig, og sagde at jeg havde finde æg Hun lave en prøve på mig. da jeg for 1 ½ år siden fik  konstateret celleforandringer på livmoderhalsen og fik foretaget en kegleoperation.

Muligvis skal jeg instrueret, hun ved det ikke endnu, før manden har være oppe med en sæd-prøve. Hun snakket om ved første behandling  vil det koste 1500kr. Hvad har I givet? Jeg  sprugte hende om, om jeg skulle ha' tage æg ud, det kan hunne hun sige før prøven kom. Håber at jeg skal igang i næste mdr. Synes vi har vente længe

Til jer som har været det i gennem, hvor tid tog det jer at blive gravide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

Anonym trådstarter

Slet ingen som der kan fortælle mig noget, hvor lange det tog før i bliv gravide - eller hvor mange penge i brugte på det ?

Anmeld

12. februar 2013

Bb3031

Slet ingen som der kan fortælle mig noget, hvor lange det tog før i bliv gravide - eller hvor mange penge i brugte på det ?

Jeg venter på resultatet af vores 3. IUI forsøg og har indtil videre brugt ca. 3000 kr. på hormoner, ægløsningssprøjter og anden form for medicin. Fra Danmark har jeg indtil videre fået refundetet ca. 600 kr., så af egenbetaling har jeg brugt ca. 2400 kr.. 

Første gang havde jeg en egenbetaling på ca. 1250 kr.. Men da havde jeg allerede handlet for en del medicin, så min CTR-saldo var ikke i 0 og jeg fik næsten 50 % på medicinen. 

Spørg hvis du skal have det forklaret, så kan jeg godt uddybe 

Ja og som du nok kan regne ud, så er det ikke lykkedes os at blive gravide endnu. Vi startede i behandling august/september 2012. I næste uge ved jeg om vores 3. IUI forsøg er lykkedes 

Anmeld

12. februar 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Hej damer.

Jeg har lige været hos min gynækkolog. Jeg skulle ringe når jeg fik mens, og det kom i løsdags. Hun undersøgte mig, og sagde at jeg havde finde æg Hun lave en prøve på mig. da jeg for 1 ½ år siden fik  konstateret celleforandringer på livmoderhalsen og fik foretaget en kegleoperation.

Muligvis skal jeg instrueret, hun ved det ikke endnu, før manden har være oppe med en sæd-prøve. Hun snakket om ved første behandling  vil det koste 1500kr. Hvad har I givet? Jeg  sprugte hende om, om jeg skulle ha' tage æg ud, det kan hunne hun sige før prøven kom. Håber at jeg skal igang i næste mdr. Synes vi har vente længe

Vi har brug omkring 5000 kr på medicin og akupunktur.. Det er lykkedes føste gang med IUI

Anmeld

12. februar 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Hej damer.

Vi har brug omkring 5000 kr på medicin og akupunktur.. Det er lykkedes føste gang med IUI

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.