havemøbler til voksen = barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.069 visninger
5 svar
2 synes godt om
12. februar 2013

Anonym trådstarter

jeg er på jagt efter sådan en Hængestol på stativ til haven, men jeg har kigget inde på jysk,biva s hjemmeside også bilka og kan bare ikke finde lige præcis en magen til denne. for synes bare den er så super flot. og ve ikke helt hvad den koster sådan cirka! nogen der ved det? eller i det hele taget ved hvor jeg kan købe den billig over internettedb eller i en butik.??

og så søger jeg også efter et bænksæt eller havestol. til min skønne datter som er 3½ år, og ved endnu ikke hvad jeg skjal vælge at købe inu!  vi har dsv ikke ret meget plads udendørs, synes bare vores datter skal have lidt at sidde på udenfor.

håber snart på noget varmer vejr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

Bshizzle

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig.. Vil bare sige den ser da super flot ud den stol !!

Jeg har set den før.. men det kan godt være i Bilka ja..

Har du googlet den.. evt DBA.. Gul&Gratis.. QXL måske?

Anmeld

12. februar 2013

tarkoflen

Den er rigtig fed! Jeg tænker om du har prøvet sådan noget som idemøbler og ilva og sådan nogle kæder? Dem tænker jeg også kunne ske at have den, men det kan godt være, at de ikke har fået havemøblerne frem endnu

Anmeld

12. februar 2013

Dot D

Jeg tror, at jeg så den i Harald Nyborg sidste sommer

Anmeld

12. februar 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar-  jeg syns nemlig os den er virkelig flot.... Kunne godt tænke mig sådan en hiiihhiii. -  men de har da stadig havemøbler på deres sider.... hvad kostede de. Mon i harld nyborg?? Jeg har ikke været inde på disse andre sidder. Men det var en mulighed at kigge der:0! 

Anmeld

12. februar 2013

Anonym trådstarter

Øhhh... Hvorfor mon jeg kan slå billederne op her? Det forstår jeg ikke:/ billederne har jeg ikke på Min mobil: som jeg skriver fra... Hmm  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.