Skal/skal ikke - angående praktik :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2013

2013anonym

Dot D skriver:

Hvis du nu bare tager dem med storm.....

Så kunne der jo være mulighed for mere. Det er set før, at der kommer én i praktik, der bare passer fuldstændigt med det øvrige personale, så der bliver "opfundet" en arbejdsplads til den nye stjernemedarbejder

Det håber jeg, sker for dig

Hvor er du sød.  Tak for et positivt syn. 

Men ja de thar du helt ret i. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

Kløver

B&J skriver:

jeg vil 100% satse på nr 2 når nr 1 ikke kan få lettet måsen for at sige det mildt....

men lige meget hvad håber jeg du får et job i den sidste ende

Enig, lige hvad jeg selv ville skrive

Anmeld

12. februar 2013

2013anonym

tarkoflen skriver:

Jeg tænker faktisk, at hvis du er så meget i tvivl, så kan du ringe til det første sted, og sige, at du har fået tilbudt en virksomhedspraktik et andet sted, men helst vil hos dem, det kræver dog, at de finder ud af, hvornår du ville kunne starte og l får skrevet en kontrakt under...

Så har du gjort sted nr. 1 opmærksom på, at hvis de vil have dig, så skal det til at være

Ja det er faktisk en meget god ide. Havde også selv overvejet noget i den stil. 

Anmeld

12. februar 2013

Kløver

B&J skriver:

jeg vil 100% satse på nr 2 når nr 1 ikke kan få lettet måsen for at sige det mildt....

men lige meget hvad håber jeg du får et job i den sidste ende

Anmeld

12. februar 2013

2013anonym

B&J skriver:

nej du har helt ret men kan se der er en der har skrevet en super ide hvad du kan ringe og sige til sted nr 1

Ja det var også en god ide. Havde også selv tænkt i de baner 

Anmeld

12. februar 2013

2013anonym

Maja84 skriver:

Tak 

Anmeld

12. februar 2013

tarkoflen

Hopes 2013 bringes more succes skriver:

Ja det er faktisk en meget god ide. Havde også selv overvejet noget i den stil. 

Jeg synes du skal ringe til dem! Hvis de rigtig gerne vil have dig, så må de komme ud af starthullerne, og det kan jo være, at det at du har noget andet på hånden, er lige det, der skal til

Husk dog at lægge vægt på, at du rigtig gerne vil være hos dem, og derfor vil gøre dem opmærksom på, at du har andre muligheder, og derfor ringer du, så det ikke lyder som om du bare gør det for at presse dem, men mere fordi du er meget interesseret i lige præcis deres firma

Anmeld

13. februar 2013

2013anonym

tarkoflen skriver:

Jeg synes du skal ringe til dem! Hvis de rigtig gerne vil have dig, så må de komme ud af starthullerne, og det kan jo være, at det at du har noget andet på hånden, er lige det, der skal til

Husk dog at lægge vægt på, at du rigtig gerne vil være hos dem, og derfor vil gøre dem opmærksom på, at du har andre muligheder, og derfor ringer du, så det ikke lyder som om du bare gør det for at presse dem, men mere fordi du er meget interesseret i lige præcis deres firma

Ja det kan godt tænkes. Nu snakker jeg ihvertfald lige med sted nr. to, og høre hvad de kan tilbyde. Hvis de så "kun" kan tilbyde praktik, så prøver jeg at kontakte sted nr. 1 igen. Da de jo forhåbenligt kan tilbyde lidt mere. 

Det en god pointe. 

Anmeld

13. februar 2013

tarkoflen

Hopes 2013 bringes more succes skriver:

Ja det kan godt tænkes. Nu snakker jeg ihvertfald lige med sted nr. to, og høre hvad de kan tilbyde. Hvis de så "kun" kan tilbyde praktik, så prøver jeg at kontakte sted nr. 1 igen. Da de jo forhåbenligt kan tilbyde lidt mere. 

Det en god pointe. 

Rigtig meget held og lykke, jeg håber der kommer et godt job ud af det til dig

Anmeld

13. februar 2013

2013anonym

tarkoflen skriver:

Rigtig meget held og lykke, jeg håber der kommer et godt job ud af det til dig

Mange tak.  Håber jeg også selv. Har virkelig brug for et arbejde meget snart. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.