Hejsa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.536 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. februar 2013

Lene Unik

Er helt ny her - og vil starte ud her med en lille præsentation.

Altså - det har krævet lidt overvejelse at tilmelde sig her - er ikke sådan helt umiddelbart i målgruppen for "Baby" - er ikke helt ung, men har da også haft 3 stk. babyer en gang. Men jeg er aktiv rundt omkring på nettet og tænkte at forandring fryder, og så landede jeg her.

Jeg hedder Lene, bor sammen med min mand Morten (for et par dage siden var det 23år siden vi blev kærester!!) og vores 3 børn i Hinnerup ved Århus. Eller det vil sige, lige nu bor kun de 2 af dem hjemme, den ældste arbejder på sjælland, og bor der det meste af tiden. Det er Stine som er 17 år, og hun er ung pige i huset. Så er der Mathias på 14 og Simon på 10 (meget tæt på 11).

Jeg arbejder i en SFO og er rigtig glad for det job - og så har jeg en handicappet pige i aflastning (barnepigetimer). Derudover har jeg et lille firma - og det vil jeg fortælle lidt mere om - venter på at blive godkendt som annoncør, og så skriver jeg lidt mere.

Min helt store interesse er for tidligt fødte børn. Stine og Simon er født for tidligt, og det skal jeg også nok fortælle om. Jeg har arbejdet med for tidligt fødte børn på flere forskellige måder i en del år efterhånden. Jeg har været med til at stifte Dansk Præmatur Forening, og sad i bestyrelsen i en periode, jeg har holdt foredrag (og gør det stadig gerne) og interesserer mig i det hele taget om de små pus.

Er spændt på at se om der er andre herinde med lidt større børn.

Det var lige den første korte præsentation.

Hilsen Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

M (:

Lene Unik skriver:

Altså - det har krævet lidt overvejelse at tilmelde sig her - er ikke sådan helt umiddelbart i målgruppen for "Baby" - er ikke helt ung, men har da også haft 3 stk. babyer en gang. Men jeg er aktiv rundt omkring på nettet og tænkte at forandring fryder, og så landede jeg her.

Jeg hedder Lene, bor sammen med min mand Morten (for et par dage siden var det 23år siden vi blev kærester!!) og vores 3 børn i Hinnerup ved Århus. Eller det vil sige, lige nu bor kun de 2 af dem hjemme, den ældste arbejder på sjælland, og bor der det meste af tiden. Det er Stine som er 17 år, og hun er ung pige i huset. Så er der Mathias på 14 og Simon på 10 (meget tæt på 11).

Jeg arbejder i en SFO og er rigtig glad for det job - og så har jeg en handicappet pige i aflastning (barnepigetimer). Derudover har jeg et lille firma - og det vil jeg fortælle lidt mere om - venter på at blive godkendt som annoncør, og så skriver jeg lidt mere.

Min helt store interesse er for tidligt fødte børn. Stine og Simon er født for tidligt, og det skal jeg også nok fortælle om. Jeg har arbejdet med for tidligt fødte børn på flere forskellige måder i en del år efterhånden. Jeg har været med til at stifte Dansk Præmatur Forening, og sad i bestyrelsen i en periode, jeg har holdt foredrag (og gør det stadig gerne) og interesserer mig i det hele taget om de små pus.

Hilsen Lene

Velkommen til, håber du bliver glad for siden (:

Anmeld

12. februar 2013

B&J

Velkommen til dene skønne side håber du bliver glad for den

Anmeld

12. februar 2013

Bshizzle

Hej.. og velkommen til Baby.dk

Blir da spændende at høre mere omkring dig og dit firma du skriver om.

Håber du blir glad for siden ligesom maaaaaange af os andre her inde er

Jeg selv er 30 år og har Lucas på 7 år og Nicolai på knap 1½ år.
Bor med min skønne kæreste gennem 6 år, hvor 'vi' har et par Butikker i byen..
Ellers går jeg pt hjemme pga Piskelsmæld.. men skal igang med at lave noget nu. ( man blir sindsyg af at gå hjemme på 5 år.. ).

Men velkommen

Anmeld

12. februar 2013

Lone Jakobsen

hejsa og velkommen til

Anmeld

12. februar 2013

Miss Church

Lene Unik skriver:

Hilsen Lene

Hej og mange gange velkommen til siden! 

Her er en rigtig god blanding af folk, både uden børn og med børn i alle aldre, så du er hvert fald ikke alene  

Jeg er selv gravid med tvillinger, som kommer ud til os om en lille månedes tid  

Jeg er nyuddannet sygeplejerske og har i mit studie arbejdet med præmatur, på neonatalafdelingen i Herning. Jeg synes det er et super spændende område, så blev helt glad, da jeg så at du er medstifter af foreningen

Håber du bliver glad for siden

/Miss Church  

Anmeld

12. februar 2013

Lene Unik

Tak for velkomsterne - dejligt

Anmeld

12. februar 2013

Lene Unik

Bshizzle skriver:

Hej.. og velkommen til Baby.dk

Blir da spændende at høre mere omkring dig og dit firma du skriver om.

Håber du blir glad for siden ligesom maaaaaange af os andre her inde er

Jeg selv er 30 år og har Lucas på 7 år og Nicolai på knap 1½ år.
Bor med min skønne kæreste gennem 6 år, hvor 'vi' har et par Butikker i byen..
Ellers går jeg pt hjemme pga Piskelsmæld.. men skal igang med at lave noget nu. ( man blir sindsyg af at gå hjemme på 5 år.. ).

Men velkommen

Kommer helt bestemt til at fortælle noget mere om mit firma - men kan da godt afsløre at det har noget med babyer at gøre.

Anmeld

12. februar 2013

Lene Unik

Miss Church skriver:

Hej og mange gange velkommen til siden! 

Her er en rigtig god blanding af folk, både uden børn og med børn i alle aldre, så du er hvert fald ikke alene  

Jeg er selv gravid med tvillinger, som kommer ud til os om en lille månedes tid  

Jeg er nyuddannet sygeplejerske og har i mit studie arbejdet med præmatur, på neonatalafdelingen i Herning. Jeg synes det er et super spændende område, så blev helt glad, da jeg så at du er medstifter af foreningen

Håber du bliver glad for siden

/Miss Church  

Spændende med tvillinger - har en rigtig god veninde med tvillinger, har fulgt dem tæt siden de var bitte små. Det er helt specielt når der er to - har selv tvillingesøstre - så kender det også fra den vinkel. Held og lykke med dem.

Og ja, præmatur området er rigtig spændende - jeg har rigtig meget at bidrage med på det område, både egne erfaringer og holdning - så mon ikke der kan blive nogle debatter om det emne.

Anmeld

12. februar 2013

Clisolka

Stort velkommen til siden, håber du bliver glad for at være herinde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.