Vinter event - Giveskud zoo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. februar 2013

Janni.

Andre som skal afsted idag? Eller har været afsted?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

Valle81

Har været der en gang i en sommerferie:0) Der er skønt, og vi har aftalt, at vi skal afsted til sommer igen:0)

Anmeld

12. februar 2013

Janni.

Valle81 skriver:

Har været der en gang i en sommerferie:0) Der er skønt, og vi har aftalt, at vi skal afsted til sommer igen:0)

Elsker også stedet, og idag vil vi prøve det nye vinter event. Dog ikke den guided tur, det har vi ikke lige 2x 250 kr + 135 kr til. Synes det er vildt dyr.
Men indgangen koster 50 kr idag, når man vil færdes på egen hånd.

Anmeld

12. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ej det lyder da vildt hyggeligt. Havde slet ik lige opdaget at de var begyndt at lave vinter events. Havde jeg vidst det, havde jeg helt sikkert fundet en at følges med i dag, men syntes det er lidt bøvlet at tage afsted alene med thea og alberte!  Vh stine

Anmeld

12. februar 2013

Valle81

Janni. skriver:

Elsker også stedet, og idag vil vi prøve det nye vinter event. Dog ikke den guided tur, det har vi ikke lige 2x 250 kr + 135 kr til. Synes det er vildt dyr.
Men indgangen koster 50 kr idag, når man vil færdes på egen hånd.

Shit det var billigt, det skulle jeg have vidst. Manden min er alene med 4 unger i disse dage, da jeg er på arbejde. Det ville have været for fedt for dem at komme afsted.

Jeg vidste ikke der var en decideret vinter-happening dernede i dag. Jeg misforstod dit spørgsmål:0) Sorry.

Men ja attraktioner er møg dyre. I går tog mand og børn i Randers Regnskov, og jeg skal da lige love for, at de har sat priserne op i år. For os som familie med 2 voksne, to betalende børn så koster den 750 kr at komme ind. Deres entre giver jo så adgang i hele 2013, men shit manner.

Anmeld

12. februar 2013

cecilie1984

Valle81 skriver:

Shit det var billigt, det skulle jeg have vidst. Manden min er alene med 4 unger i disse dage, da jeg er på arbejde. Det ville have været for fedt for dem at komme afsted.

Jeg vidste ikke der var en decideret vinter-happening dernede i dag. Jeg misforstod dit spørgsmål:0) Sorry.

Men ja attraktioner er møg dyre. I går tog mand og børn i Randers Regnskov, og jeg skal da lige love for, at de har sat priserne op i år. For os som familie med 2 voksne, to betalende børn så koster den 750 kr at komme ind. Deres entre giver jo så adgang i hele 2013, men shit manner.

mener det var både søndag, mandag, tirsdag og onsdag de havde der. Men det står på deres hjemme side

Anmeld

12. februar 2013

Janni.

StineW79 skriver:

Ej det lyder da vildt hyggeligt. Havde slet ik lige opdaget at de var begyndt at lave vinter events. Havde jeg vidst det, havde jeg helt sikkert fundet en at følges med i dag, men syntes det er lidt bøvlet at tage afsted alene med thea og alberte!  Vh stine

Det er ikke hele parken der er åben, men tror er hyggeligt alligevel.

Anmeld

12. februar 2013

Janni.

cecilie1984 skriver:

mener det var både søndag, mandag, tirsdag og onsdag de havde der. Men det står på deres hjemme side

nemlig

Anmeld

12. februar 2013

Janni.

Valle81 skriver:

Jamen det er sindssygt dyrt.

Tror vi vil have årskort til Givskud i år. Vi bor så tæt på, så det vil vi udnytte Og så giver det lidt rabatter til andre steder.

Anmeld

12. februar 2013

Kakao

Min mand og datter har været på en af deres guided tours, som har været her i vinterferien.

De fik bl. a. lov til at fodre og klappe næsehorn og giraffer. Det var et hit! Både for far og datter hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.