Problem med radiatorer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. februar 2013

Peanut

Hej

Håber der er nogle herinde, hvis mænd måske kunne give et lille fif - eller en kløgtig kvinde 

Vi har naturgas i vores hus, som jo selvfølgelig er tilsluttet vores radiatorer. 

Naturgasfyret står i en lille kælder. Dertil har vi så radiatorer i stueetagen, som fungerer fint, og på 1. sal, hvor problemet egentlig er.

Når vi har varme på dem, er de gode varme i den ene ende (der hvor termostaten sidder), men lunkne/kolde i den anden ende. 

Det har faktisk hele tiden været et problem, altså både før og efter vi fik nyt naturgasfyr i 2011.

Vi har prøvet et utal af gange at fylde vand på og lufte radiatorerne ud, også hjælper det måske en uge, men problemet opstår igen.

Er der nogle der ved hvad vi kan gøre, for at få dem til at virke optimalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

mth1987

Peanut skriver:

Hej

Håber der er nogle herinde, hvis mænd måske kunne give et lille fif - eller en kløgtig kvinde 

Vi har naturgas i vores hus, som jo selvfølgelig er tilsluttet vores radiatorer. 

Naturgasfyret står i en lille kælder. Dertil har vi så radiatorer i stueetagen, som fungerer fint, og på 1. sal, hvor problemet egentlig er.

Når vi har varme på dem, er de gode varme i den ene ende (der hvor termostaten sidder), men lunkne/kolde i den anden ende. 

Det har faktisk hele tiden været et problem, altså både før og efter vi fik nyt naturgasfyr i 2011.

Vi har prøvet et utal af gange at fylde vand på og lufte radiatorerne ud, også hjælper det måske en uge, men problemet opstår igen.

Jeg er sikker på at min mand kan svare på det når han kommer hjem fra job da han er vvs'er hvis du kan vente

Anmeld

12. februar 2013

Peanut

mth1987 skriver:

Jeg er sikker på at min mand kan svare på det når han kommer hjem fra job da han er vvs'er hvis du kan vente

Ja selvfølgelig 

Nogle timer til eller fra gør ingenting 

Anmeld

12. februar 2013

mth1987

Peanut skriver:

Ja selvfølgelig 

Nogle timer til eller fra gør ingenting 

Han er hjemme ved 16 tiden og så høre jeg ham lige ad

Anmeld

12. februar 2013

mth1987

Peanut skriver:

Hej

Så kom manden hjem

han siger i ska pille termostaten af og slå på den lille stift med en hammer Indtil den springer ud. I må ikk hive i den.

Hvis i ikk forstår det vil han gerne sende billed af det

Anmeld

12. februar 2013

Peanut

mth1987 skriver:

Så kom manden hjem

han siger i ska pille termostaten af og slå på den lille stift med en hammer Indtil den springer ud. I må ikk hive i den.

Hvis i ikk forstår det vil han gerne sende billed af det

Tak for svar 

Men har også "banket" på de stifter før. Men er det noget man skal gøre ofte?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.