Hvad tjener en uddannet pædagog i et 30 timers vikariat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.604 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har lige brug for at være anonym da det er ifb. med en jobansøgning - dette er både mit barns institution og det er kun i en periode på 1-2 mrd.

Er lidt i tvivl om det kan betale sig, når jeg er i løntilskud andetsteds... men alt er vel bedre end det og arbejdsløshed...

Tænker på om jeg måske kan vende tilbage til mit løntilskud når den periode stopper?

Min leder har ferie i denne uge og de vil gerne at jeg starter så snart så muligt efter 15 februar, hvis de vælger mig...

Jeg har ikke optjent dagpengeret (eller rettere har mistet den sidste år) så har kun indkomst fra løntilskud eller dette nye job i så fald... så længe jeg besidder det...

Er lidt i vildrede men vil vildt gerne, selvom jeg så skal være pædagog på min søns stue.... (har ellers svoret jeg ikke ville være pædagog samme sted som mit barn bliver passet) men kan mærke jeg vildt gerne vil nu hvor muligheden er opstået og det er jo ideelt med afstanden max 10min., deres pædagogik og ja... ikke mange ulemper.... og tiden... 30 timer om ugen... så kan jeg tage barnet med om morgenen (som jeg allerede gør) og igen når jeg får fri (som jeg normalt gør)...

Kan I gøre mig helt sikker på beslutningen.... er der ting jeg ikke har tænkt på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Rsa

Jeg har lige brug for at være anonym da det er ifb. med en jobansøgning - dette er både mit barns institution og det er kun i en periode på 1-2 mrd.

Er lidt i tvivl om det kan betale sig, når jeg er i løntilskud andetsteds... men alt er vel bedre end det og arbejdsløshed...

Tænker på om jeg måske kan vende tilbage til mit løntilskud når den periode stopper?

Min leder har ferie i denne uge og de vil gerne at jeg starter så snart så muligt efter 15 februar, hvis de vælger mig...

Jeg har ikke optjent dagpengeret (eller rettere har mistet den sidste år) så har kun indkomst fra løntilskud eller dette nye job i så fald... så længe jeg besidder det...

Er lidt i vildrede men vil vildt gerne, selvom jeg så skal være pædagog på min søns stue.... (har ellers svoret jeg ikke ville være pædagog samme sted som mit barn bliver passet) men kan mærke jeg vildt gerne vil nu hvor muligheden er opstået og det er jo ideelt med afstanden max 10min., deres pædagogik og ja... ikke mange ulemper.... og tiden... 30 timer om ugen... så kan jeg tage barnet med om morgenen (som jeg allerede gør) og igen når jeg får fri (som jeg normalt gør)...

Kan I gøre mig helt sikker på beslutningen.... er der ting jeg ikke har tænkt på?

Jeg arbejder som pædagog og har 30 timer, får ca.13.000 udbetalt... Ikke meget sammenlignet med dagpengesats osv. Jeg ar et meget lavt fradrag, da jeg hverken har lån, hus mm. Så lønnen efter skat afhænger joogså af dit fradrag.Kan simpelthen ikke huske hvad lønnen før skat er på!

Men det er fint for mig og eg ville selv klart foretrække, at være i arbejde under 'normale' kår. Dog ville jeg ALDRIGarbejde samme sted og absolut ikke samme Stue, som mine børn bliver passet. Det er for mig lig med konflikter + du vil komme i dilemma i henhold til din rolle der, det vil væreforvirrende for din søn Ig forstyrrende/hæmmende for hans hverdag!

Anmeld

11. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har fået udbetalt ca 13.000 pr mdr. Vh stine

Anmeld

11. februar 2013

*Toffee*

Afhængig af hvilket område du bor i er lønnen for 30 timer 19.xxx

Anmeld

11. februar 2013

Sara.

Jeg vil mene at det afhænger af din søn, hvem han er

Mine børn har gået i vuggestue oh børnehave i en institution hvor en pædagog i vuggestuen havde sin egen datter til at gå der. Det virkede ud fra mit syn som forældre til at gå fint

Kan desværre ikke hjælpe med lønnen, er selv ny uddannet pædagog her fra januar og igang med job søgningen

Anmeld

12. februar 2013

Anonym trådstarter

Rsa skriver:

Jeg arbejder som pædagog og har 30 timer, får ca.13.000 udbetalt... Ikke meget sammenlignet med dagpengesats osv. Jeg ar et meget lavt fradrag, da jeg hverken har lån, hus mm. Så lønnen efter skat afhænger joogså af dit fradrag.Kan simpelthen ikke huske hvad lønnen før skat er på!

Men det er fint for mig og eg ville selv klart foretrække, at være i arbejde under 'normale' kår. Dog ville jeg ALDRIGarbejde samme sted og absolut ikke samme Stue, som mine børn bliver passet. Det er for mig lig med konflikter + du vil komme i dilemma i henhold til din rolle der, det vil væreforvirrende for din søn Ig forstyrrende/hæmmende for hans hverdag!

Den har jeg nemlig også med ind over - men tænker også at det kun er for 1-2 mrd varighed, så mor er på besøg i den tid men som pædagog. Og det kan ikke skade at søge (det "skal" man jo, så hvorfor ikke søge på noget jeg kan mærke jeg gerne vil, fordi inst. er fremragende som den er  og jeg sagtens kunne se mig arbejde der - nu kom mit barn så bare først

Og det gælder også bare for mig at begynde at tjene timer op - jeg kan arbejde fuldtid i 3 måneder og have tjent dagpenge op igen eller 30 timer og det tager en ca. 6 mrd. Bare de bliver tjent op det er det vigtigste pt. og det gør jeg ikke i løntilskud. De æder ligefrem af mine dagpengeuger  Besynderligt system. Er også tilmeldt jobrotation men det er først efter sommerferien og heller ikke dér tjener jeg timer op, men får til gengæld fuld løn i ansættelsen. Om jeg begriber hvorfor vi ikke skal tjene timer op når vi arbejder lige så godt som dem i regulær ansættelse...  Håber de får styr på det. Alt andet lige er det ikke fair  Jeg VIL fastansættes!  Og bruge de kompetencer og den person jeg er i det arbejde jeg elsker at udføre!

Anmeld

12. februar 2013

Anonym trådstarter

Sara. skriver:

Jeg vil mene at det afhænger af din søn, hvem han er

Mine børn har gået i vuggestue oh børnehave i en institution hvor en pædagog i vuggestuen havde sin egen datter til at gå der. Det virkede ud fra mit syn som forældre til at gå fint

Kan desværre ikke hjælpe med lønnen, er selv ny uddannet pædagog her fra januar og igang med job søgningen

Anmeld

12. februar 2013

Anonym trådstarter

*Toffee* skriver:

Afhængig af hvilket område du bor i er lønnen for 30 timer 19.xxx

Før eller efter skat?

Anmeld

12. februar 2013

*Toffee*

Anonym skriver:

Før eller efter skat?

Det er grundlønnen før skat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.