Jeg har lige brug for at være anonym da det er ifb. med en jobansøgning - dette er både mit barns institution og det er kun i en periode på 1-2 mrd.
Er lidt i tvivl om det kan betale sig, når jeg er i løntilskud andetsteds... men alt er vel bedre end det og arbejdsløshed...
Tænker på om jeg måske kan vende tilbage til mit løntilskud når den periode stopper?
Min leder har ferie i denne uge og de vil gerne at jeg starter så snart så muligt efter 15 februar, hvis de vælger mig...
Jeg har ikke optjent dagpengeret (eller rettere har mistet den sidste år) så har kun indkomst fra løntilskud eller dette nye job i så fald... så længe jeg besidder det...
Er lidt i vildrede men vil vildt gerne, selvom jeg så skal være pædagog på min søns stue.... (har ellers svoret jeg ikke ville være pædagog samme sted som mit barn bliver passet) men kan mærke jeg vildt gerne vil nu hvor muligheden er opstået og det er jo ideelt med afstanden max 10min., deres pædagogik og ja... ikke mange ulemper.... og tiden... 30 timer om ugen... så kan jeg tage barnet med om morgenen (som jeg allerede gør) og igen når jeg får fri (som jeg normalt gør)...
Kan I gøre mig helt sikker på beslutningen.... er der ting jeg ikke har tænkt på?
Anmeld