Dagpleje og børnehavebarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
3 svar
2 synes godt om
11. februar 2013

Anonym trådstarter

Når man har en privat dagpleje med 4 børn, kan man så godt ha sit store børnehave barn hjemme, og få penge for og selv passe det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

BellaT

Nej. Tror godt du kan holde det hjemme, men du tjener ikke noget ved det. Du sparer dog pengene for pasning.

Synes bare det ville være kedeligt for et stort børnehavebarn. Men det er jo forskelligt fra barn til barn. Mit store barn behøver jævnaldrende kammerater, så jeg ville ikke gøre det.

Anmeld

11. februar 2013

dukke

Anonym skriver:

Når man har en privat dagpleje med 4 børn, kan man så godt ha sit store børnehave barn hjemme, og få penge for og selv passe det?

Nej jeg mener ikke at du må passe dit eget barn

Anmeld

12. februar 2013

www.havredalsprivatedagpleje.dk

Hvis du er godkendt til 5 børn, må du gerne have det hjemme! Eget barn tæller med indtil det fylder 6 år. Sådan er reglerne ihvertfald her i kommunen! Du vil ikke kunne få noget for det, ud over du spare udgiften på børnehaven og den ville jeg nok ikke spare væk, for dit barns skyld.

Ved selvfølgelig ikke hvor meget det kræver, men min søn har ihvertfald brug for at komme ud blandt jævnaldrende og så er jeg ikke sikker på at han ville kunne acceptere at skulle dele mor med 4 små guldklumper!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.