Børnesår!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. februar 2013

MorDk

Åhhhr altså for H*lvede!

Ja jeg sys godt nok Bassen er uheldig! Han rammes hele tiden af ét eller andet

Han lider er børneeksem og han har fået flænge ved øret som begyndte at væske en del og han havde super ondt!! Han vågnede op idag med røde pletter på kinden og ved øjet... og der var gult pus i... tænkte straks BØRNESÅR! Såååå ingen fastelavnsfest til Bassen idag *snøøft* Han havde glædet sig! Afsted til lægen. Han blev podet og vi får endeligt svar på onsdag eller torsdag. Han er opstartet i Fucidin-behandling x 2 dgl. Håber virkelig snart det bliver bedre og forsvinder helt så han kan komme i vuggestue.

Andre hvis unger har haft børnesår. Hvordan var det? Hvor længe varede det? Behandling?

Eksembørn er i højrisiko for at udvikle børnesår! *SUK*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Både thea og jeg har haft det. Og heldigvis forsvinder det hurtigt når man er i behandlig. Og når nu han er i behandlig, må han jo gerne komme i pasning, hvis han ellers er frisk.

Rigtig god bedring med ham. Vh stine

Anmeld

11. februar 2013

MorDk

StineW79 skriver:

Både thea og jeg har haft det. Og heldigvis forsvinder det hurtigt når man er i behandlig. Og når nu han er i behandlig, må han jo gerne komme i pasning, hvis han ellers er frisk.

Rigtig god bedring med ham. Vh stine

Lægen sagde at det måtte han ikke? Og på nettet står der der at han først må komme afsted når sårskorperne er faldet af!! For der står det stadig kan smitte trods behandling...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.