Er så nervøs og bekymret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

MyLove E

Frejsmor skriver:

Åårh ha stakkels lille pus da!!  Hvordan er hans våde bleer? Har han nogen og kan du overhovedet skælne tis fra diarréen?

Hvor længe har det stået på? Og hvordan er hans almene tilstand? Er han slap og vil slet ikke lege eller lave nogle af de ting i normalt laver sammen?

Hvis han stort set ikke har villet drikke eller haft tis-bleer i et døgn, så ville jeg nok få ringet til lægevagten så han kan blive tilset og evt. blive indlagt hvis han er dehydreret!

God bedring med den lille stakkel!!

Og nej jeg kan ikke se forskel på diarré og tis ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Frejsmor

Tauf skriver:

Jeg har været til læge med ham. De sagde vi skulle se tiden an..

I morges kl 8 fik jeg 10 kiks i ham og 3 halve glas vand. Siden der er det lidt salt skruer og så et sug af en juice ca. 2 små tårer vand kl 13. Et halv glas kl 16 og så en kvart sun lolly kl18..

Han har ikke leget. Smilet ca 5 gang på hele dagen. Han sover en time skriger en time osv..

Altså du får jo heldigvis lidt i ham og det er altid noget!

Men det handler helt og holdent om hvad du er tryg ved, og så hellere ringe én gang for meget til lægen/vagtlægen end for lidt, hvis du er bekymret og utryg, jeg synes i hvert fald de plejer at være forstående!

Jeg tror jeg ville lade ham sove, hvis han ellers sover okay her i aften/nat og så ville jeg ringe til lægen i morgen, hvis der ikke var bedring i sigte!

Rigtig god bedring!!

Anmeld

11. februar 2013

MyLove E

Frejsmor skriver:

D

Men det handler helt og holdent om hvad du er tryg ved, og så hellere ringe én gang for meget til lægen/vagtlægen end for lidt, hvis du er bekymret og utryg, jeg synes i hvert fald de plejer at være forstående!

Jeg tror jeg ville lade ham sove, hvis han ellers sover okay her i aften/nat og så ville jeg ringe til lægen i morgen, hvis der ikke var bedring i sigte!

Rigtig god bedring!!

Det gør jeg også. Han sover ved mig og så sover far på sofaen. Jeg har lige sat juice,vand og tuc kiks frem til natten...

Anmeld

11. februar 2013

MyLove E

Frejsmor skriver:

Rigtig god bedring!!

Nå min mand var også bekymret så han har haft ringet til vagtlægen som kommer lige om snart...

Anmeld

11. februar 2013

Frejsmor

Tauf skriver:

Nå min mand var også bekymret så han har haft ringet til vagtlægen som kommer lige om snart...

Jeg ønsker jer rigtig god bedring med den bette, håber lægevagten er sød og kommer med noget i kan bruge!!

Anmeld

11. februar 2013

MyLove E

Frejsmor skriver:

TåTa

Jeg ønsker jer rigtig god bedring med den bette, håber lægevagten er sød og kommer med noget i kan bruge!!

Tak:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.