Sigurd & Bertram.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

MortilElias2010

Jeg blevet helt vild med to drenge navne nemlig Sigurd og Bertram.
Men jeg ved ikke om det bare er mig der syntes det er helt vildt skønne!

Hvad syntes i, og kender i mange der hedder det.

Kender 2'Sigurder og 1'Bertram!

De ER søde, kender kun een lillebror Bertram til en Bertil 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Hullabullabulla

majba skriver:

Slet ikke min stil - men det er jo smag og behag 

Anmeld

11. februar 2013

Amanda Stage

Jeg synes det er tarveligt at sige det er synd for barnet helt ærligt!  Det siger jeg da ikke hvis der er navne jeg ikke bryder mig om!

Min søn hedder Sigfred og han bliver MEGET tit kaldt Sigurd, så synes selvfølgelig det er et udmærket navn, selvom jeg retter folk. 

Den eneste Sigurd jeg "kender" er ham fra Sigurds bjørnetime. 

Bertram er også rigtig sødt og har overvejet det til hvis jeg får en søn igen. Jeg kender ingen udover en tidligere lærer som kaldte sit barn det. 

Anmeld

11. februar 2013

Hullabullabulla

Amanda Stage skriver:

Jeg synes det er tarveligt at sige det er synd for barnet helt ærligt!  Det siger jeg da ikke hvis der er navne jeg ikke bryder mig om!

Min søn hedder Sigfred og han bliver MEGET tit kaldt Sigurd, så synes selvfølgelig det er et udmærket navn, selvom jeg retter folk. 

Bertram er også rigtig sødt og har overvejet det til hvis jeg får en søn igen. Jeg kender ingen udover en tidligere lærer som kaldte sit barn det. 

Fuldstændig enig.. Selvfølgelig er der navne man ikke bryder sig om, men derfor må andre da godt døbe deres børn det  

Anmeld

11. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kender ik nogen der hedder sigurdt, men der er en bertram i thea's børnehave. Er vild med navnene og ku godt selv ha fundet på dem, hvis alberte var blevet en dreng. Vh stine

Anmeld

11. februar 2013

Victoria2013

Kender ikke lige nogen med navnene, men må indrømme de heller ikke lige er mig

Men det er jo ikke mit barn og ikke mig der skal vælge navn - i sidste ende syntes jeg ikke man skal stole på afstemninger hér, men bare vælge det man selv syntes passer bedst til ens barn

Anmeld

11. februar 2013

majba

Kia2013 skriver:

Kender ikke lige nogen med navnene, men må indrømme de heller ikke lige er mig

Men det er jo ikke mit barn og ikke mig der skal vælge navn - i sidste ende syntes jeg ikke man skal stole på afstemninger hér, men bare vælge det man selv syntes passer bedst til ens barn

Helt sikkert 
Nu skal jeg bestemt ikke have børn lige nu, er alt for ung! Men man vi jo altid gerne lige høre hvad andre siger. 

Anmeld

12. februar 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Amanda Stage skriver:

Nu synes jeg jo selvfølgelig også at det er fuldstændig op til folk selv at vælge hvad de vil kalde deres børn. Andre mennsker kan jo være fløjtende ligeglade med hvad andre kalder deres børn.
TS bad om vores mening og den kom jeg med Hvis folk synes det er synd at min datter hedder Maja så må de da gerne synes det Jeg ved at det er det perfekte navn til hende og andre mennesker kan da være ligeglade.
Bare man selv som forældre har det godt med det navn man har givet sine børn så er det det der er det vigtigste!

Anmeld

12. februar 2013

Valle81

Jeg ELSKER disse navne og var bestemt også på min navneliste, men da manden min ikke synes de var top fede, jah så blev det til Anton og Arthur:0)

Anmeld

12. februar 2013

Lunae

majba skriver:

Begge navne er skønne og passer Fint sammen. Jeg kender en af hver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.