Afbudsrejse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. februar 2013

Mor010711

Er der nogen der har erfaring med afbudsrejser? Hvor meget skal man forvente at sætte af til en uges ferie? Hvor kan det anbefales at vi tager hen med et barn på lige knap to år og er der generelt noget vi skal vide? Alle tips og råd modtages med glæde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Muffinmus

I kan jo tage derhen i vil med en på to, måske lige overveje varmen lidt, men ellers kan de jo komme mange steder hen
Hvornår vil i afsted, for der er jo stor forskel på hvornår i rejser og prisen. De fleste rejser for to voksne vil nok ligge på 10-120000. Får i så rabat fordi i køber rejsen få dage før afrejse kan i nogle gange komme helt ned på 5000-6000, begge dele naturligvis med forbrug oven i. God regel siger 300 pr person pr dag hvis man er nærig og 500 pr person hvis man holder ferie med råd til lidt mere. Og alt efter om i får morgenmad eller lign på hotellet eller ej. Vi har rejst på tilbud til 10000 for to voksne og to børn med all inklusive i maj, det var virkeligt billigt!!!

Anmeld

11. februar 2013

Mor010711

Altså planen er at vi har is i maven til sidste øjeblik, så vi kan få ferien til en god pris. Vores datter bliver to d. 9. juli, så ferien skal bare afholdes inden da. Hvor vi skal hen er ikke så vigtigt. Grækenland, Spanien, Portugal... Det kommer jo an på hvad der er tilbage af rejser. Min kæreste sagde at vi nok skulle regne med 10.000 pr. Person og det synes jeg lød helt vanvittigt. Så kunne vi jo ligeså godt tage en "rigtig" rejse. Men det du skriver lyder nu meget rimeligt 

Anmeld

11. februar 2013

Mor010711

MariaE skriver:

I kan jo tage derhen i vil med en på to, måske lige overveje varmen lidt, men ellers kan de jo komme mange steder hen
Hvornår vil i afsted, for der er jo stor forskel på hvornår i rejser og prisen. De fleste rejser for to voksne vil nok ligge på 10-120000. Får i så rabat fordi i køber rejsen få dage før afrejse kan i nogle gange komme helt ned på 5000-6000, begge dele naturligvis med forbrug oven i. God regel siger 300 pr person pr dag hvis man er nærig og 500 pr person hvis man holder ferie med råd til lidt mere. Og alt efter om i får morgenmad eller lign på hotellet eller ej. Vi har rejst på tilbud til 10000 for to voksne og to børn med all inklusive i maj, det var virkeligt billigt!!!

Hov, glemte at citere

Anmeld

11. februar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg købte en afbudsrejse i juni sidste år for en voksen og to børn med all-inclusive til Tyrkiet.
Den kostede 5500 kr, og jeg brugte meget få penge dernede, da alt netop var inkluderet i rejsen. Alt i alt er det måske løbet op i 7000 kr med lommepenge, men vi var heller ikke på ture eller ude at købe andet end krydderier og bleer

Jeg bestilte den 5 dage før afgang, og normalprisen var 15.000 for os tre

Anmeld

11. februar 2013

Mor010711

PT skriver:

Jeg købte en afbudsrejse i juni sidste år for en voksen og to børn med all-inclusive til Tyrkiet.
Den kostede 5500 kr, og jeg brugte meget få penge dernede, da alt netop var inkluderet i rejsen. Alt i alt er det måske løbet op i 7000 kr med lommepenge, men vi var heller ikke på ture eller ude at købe andet end krydderier og bleer

Jeg bestilte den 5 dage før afgang, og normalprisen var 15.000 for os tre

Det lyder virkelig som et godt køb. Fedt for dig Håber vi måske kan have lignende held. Var der mange af den slags ferier da du købte? Vi skal heller ikke ud og se alt muligt. Vi skal bare hygge og bade og slappe af. Så det kunnevære luksus med sådan en rejse

Anmeld

11. februar 2013

Muffinmus

Vent til maj så...der kommer mange rejser i maj måned der sikkert bliver sat ned i pris. Og hvis i varsler til arbejdet at i tænker at tage en afbudsrejse i maj, så er det nemt at sige, her, billig rejse om tre dage, den nupper vi i maj er der åbnet op for de fleste sommmerrejser og vejret er rimeligt varmt. April bliver for koldt mange steder. Hvis i rejser inden hun fylder to får i ikke rabat på hende, men til gengæld tager de fleste rejseselskaber jo kun ca 250 for et barn så det er mest jer selv og en billig rejse pr voksen ligger ofte på 2500 eller lidt over eller under alt efter destination og hotellet. Gå efter et hotel der ligger centralt, det er rarest når man rejser med små børn sommer ikke skal for meget transport til hele dagen for se komme ud og gå ture i gode hyggelige eller spændende områder.

Anmeld

11. februar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mor010711 skriver:

Det lyder virkelig som et godt køb. Fedt for dig Håber vi måske kan have lignende held. Var der mange af den slags ferier da du købte? Vi skal heller ikke ud og se alt muligt. Vi skal bare hygge og bade og slappe af. Så det kunnevære luksus med sådan en rejse

Når man ikke skal en stor flok afsted, vil der være rigeligt med rejser at vælge imellem, men man skal have is i maven for at vente med at bestille til et par dage før afgang, da der jo også er andre, der vil købe

Hvis vejret er dårligt herhjemme, bliver rejserne solgt endnu hurtigere.
Jeg havde ikke en tidsplan at holde - vi ville bare afsted, og jeg kiggede mere på rejsetid fra lufthavnen og all-inclusive end jeg kiggede på pris bla, da der ikke var den store forskel mellem de forskellige rejser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.