Hjælp til tekstil tryk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. februar 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP

Hey alle !

Det jeg søger er farve på tube, som man bruger til at male et mønster på en glat overflade, fx en plasticlomme - så skal det tørre x antal timer. Når det er tørt hænger det sammen, ligesom vinduesmaling. Man kan så ligge det på sit stof og stryge det på og så bliver det lige som et tryk. Jeg arbejde med det for 5-6 år siden, da jeg arbejde på fritidshjem, men kan bare ikke finde det nogen steder mer' !! Nogen der har prøvet at bruge det og som ved hvor det kan købes ? Måske er det bare gået ud af produktion, hvilket ville være super ærgeligt, da det faktisk gav nogle fede resultater. Jeg har prøvet at søge på Panduro og AV-form, men synes ikke jeg kan finde noget.

Hjælp mig :-)

//Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

mth1987

MKBP skriver:

Hey alle !

Det jeg søger er farve på tube, som man bruger til at male et mønster på en glat overflade, fx en plasticlomme - så skal det tørre x antal timer. Når det er tørt hænger det sammen, ligesom vinduesmaling. Man kan så ligge det på sit stof og stryge det på og så bliver det lige som et tryk. Jeg arbejde med det for 5-6 år siden, da jeg arbejde på fritidshjem, men kan bare ikke finde det nogen steder mer' !! Nogen der har prøvet at bruge det og som ved hvor det kan købes ? Måske er det bare gået ud af produktion, hvilket ville være super ærgeligt, da det faktisk gav nogle fede resultater. Jeg har prøvet at søge på Panduro og AV-form, men synes ikke jeg kan finde noget.

//Mette

Har du prøvet panduro?

kender godt det til vinduet men har ikk hørt at ku overføre det til tøj 

Anmeld

11. februar 2013

mth1987

MKBP skriver:

Hey alle !

//Mette

Sorry der står du har prøvet panduro

Anmeld

11. februar 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
mth1987 skriver:

Sorry der står du har prøvet panduro

Ja, har prøvet panduro, men uden held. Så håber på der er en herinde der siger "hey, det kender jeg da"  

//Mette

Anmeld

11. februar 2013

mth1987

MKBP skriver:

Ja, har prøvet panduro, men uden held. Så håber på der er en herinde der siger "hey, det kender jeg da"  

//Mette

Det lige når man læser for hurtigt jo

håber der er en som kender til det. Der er da vidst en del pædagoger herinde

Anmeld

11. februar 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP

Virkelig slet ingen ?? 

Anmeld

11. februar 2013

foto på lærred

Kender det ikke, men håber du får held med at finde det så opper lige.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Collger på lærred, invitationer & wallstickers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.