Husbond, lige nu vil jeg rigtig gerne have...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. juni 2009

Miamaja

Denne her Italian Hand-Painted Ceramic Rooster & Hen fra www.Surlatable.com (min nye ynglings butik) og denne her Waring® Popcorn Maker ER den ikke fed??
Jo, og saa liiiige denne her ogsaa nu vi er igang..  

er der andre der bare har total shoppe gen ligesom mig? Vis gerne billede af det I bare maa eje LIIGE NU!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

sarahb

JAAAAA jeg har SHOPPE GEN big time..
jeg vil gerne have

Og en masse andet... puha... der er jo så meget lækkert..
Og det første billede er en frugt kurv, den er sååå fed
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. juni 2009

Rasmine

Ja, man kunne jo blive ved.
-Man har vel lov at drømme!

Anmeld

19. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
HAHA:.. En POPCORN Maskine i sit eget hus  Så meget popcorn, kommer jeg aldrig til at spise ... men fair nok!!!

Jeg har lige fået en gave af min mand PÅ lørdag skal jeg til en fotograf og have taget en serie pæne/frække/flotte billeder af mig selv. Da jeg var yngre var en del model og sådan, men jeg har bare igennem længere tid gået og mugget lidt, fordi alle billeder af mig, af den type, er fra før jeg blev en 'rigtig kvinde' (I ved, inden barn og alt det med 5-7 ekstra kilo osv.)...

Så har han gået og taget den slags billeder af andre (fordi han er en ret god fotograf), men han blev ved med at sige, at det jo ikke var HAM der skulle tage dem af mig, så ville det ikke være det samme. Så han har booket tid hos en fotograf til mig også skal jeg hjem og endevende skabet efter alle de korsetter, støvler, strømper osv. jeg har ... Yay  glæder mig!!!...

Anmeld

19. juni 2009

Jules

Miamaja skriver:

Denne her Italian Hand-Painted Ceramic Rooster & Hen fra www.Surlatable.com (min nye ynglings butik) og denne her Waring® Popcorn Maker ER den ikke fed??
Jo, og saa liiiige denne her ogsaa nu vi er igang..  

er der andre der bare har total shoppe gen ligesom mig? Vis gerne billede af det I bare maa eje LIIGE NU!

Uhhhhmmmm popcorn Sådan en vil jeg også have

Anmeld

19. juni 2009

katrinex4

Hvor er den popcorn maskine fra???

Anmeld

19. juni 2009

oo

jeg har lige fået min fødselsdagsgave på forskud af min søde søde mand: billet til Tori Amos koncerten i operaen til september, så jeg ønsker mig ikke andet resten af  året (pånær den nye kjole nede i vero moda, men den koster kun 150 kroner, så det er kun et spørgsmål om tid før den hænger herhjemme)

Anmeld

19. juni 2009

DK

Jeg ønsker mig sådan en her. Manden har lovet at give en hånd med til at lave en til efteråret! JUBIII

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. juni 2009

Sweet1978

Jeg tror min shoppekvote er brugt for et stykke tid, men har af egen opsparing forkælet mig selv meget i foråret og noget har jeg måttet købe fordi det gamle gik itu. Har bl.a. købt bagemaskine, pålægsmaskine, kødhakker (så jeg kan lave leverpostej og vanillekranse mm.), nu fladskærm, ny scanner, tøj, smykker, blomster, blender, kaffemaskine og børnene har også fået deres behov dækket.

Anmeld

19. juni 2009

Diana...

DK skriver:

Jeg ønsker mig sådan en her. Manden har lovet at give en hånd med til at lave en til efteråret! JUBIII

sådan en ønsker jeg mig os en mere af men vi venter lige til næste sommer 

Held og lykke med det og håber det sker hurtigt 

Knus Diana som glæder sig til søndag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.