Falsk strubehoste hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

EnGodMor

MIn søn har næsten lige haft falsk strubehoste (7 måneder), det lød værrer end en søløve

Men hans var rigtig slemt i halvanden uge, og efter tre uger var det hele væk igen.

Min lægde sagde at damp kunne hjælpe til bedre vejrtrækning, men for min søn hjælp det og komme udenfor nogen gange om dagen, godt pakket ind.

Det er hårdt når man ikke får sin nattesøvn  men din søn har brug for dig lige nu, så kan kun råde dig til og ridde bølgen ud i nogen dage

Jeg sad oppe og sov med min søn på armen, så hans hovede lå højt, det hjorde jeg de første dage, og derefter hævede jeg hans seng, så han hovede lå oppe

Håber han snart får det bedre, til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

MIWULA

engodmor skriver:

MIn søn har næsten lige haft falsk strubehoste (7 måneder), det lød værrer end en søløve

Men hans var rigtig slemt i halvanden uge, og efter tre uger var det hele væk igen.

Min lægde sagde at damp kunne hjælpe til bedre vejrtrækning, men for min søn hjælp det og komme udenfor nogen gange om dagen, godt pakket ind.

Det er hårdt når man ikke får sin nattesøvn  men din søn har brug for dig lige nu, så kan kun råde dig til og ridde bølgen ud i nogen dage

Jeg sad oppe og sov med min søn på armen, så hans hovede lå højt, det hjorde jeg de første dage, og derefter hævede jeg hans seng, så han hovede lå oppe

Håber han snart får det bedre, til jer

åh ja hva gør man ikk for sine små pus.. Sad også selv op og sov med ham i nat.. hehe.. Håber dog på en bedre nat i nat

Og ellers er jeg faktisk meget glad for jeg ikk har noget job lige pt..

Anmeld

18. februar 2013

Kidztown

Jeg blev akut indlagt nytårs aften med vores den mindste.

Ikke nogen sjov oplevelse.

Men opskriften fra børne afdelingen lød på kold luft og en masse is. Kulde i halsen lindre hævelsen en smule

Så om aftenen inden hun skulle sov trillede jeg en tur i barnevognen med hende. åbnede vinduet i sovværelset på vid gab. Og det stod helt åben hele natten. De nætter det stod på.

Anmeld

18. februar 2013

MIWULA

Kidztown skriver:

Jeg blev akut indlagt nytårs aften med vores den mindste.

Ikke nogen sjov oplevelse.

Men opskriften fra børne afdelingen lød på kold luft og en masse is. Kulde i halsen lindre hævelsen en smule

Så om aftenen inden hun skulle sov trillede jeg en tur i barnevognen med hende. åbnede vinduet i sovværelset på vid gab. Og det stod helt åben hele natten. De nætter det stod på.

Det vil jeg huske hvis det skulle komme igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.