Lidt skuffet over arbejdsplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
LSM skriver:

Ja som overskriften lyder er jeg lidt skuffet over min arbejdsplads eller nok nærmere teamleder

Jeg er PT på barsel, arbejder på et plejehjem, den afdeling jeg arbejder på skal totalrenoveres og vi er alle så blevet tilbudt job et andet sted i huset eller på et nybygget plejehjem ikke langt derfra

Vi var så inde til møde, for at sige hvor vi kunne ønske os at komme hen
Vores teamleder skal selv sammen med en anden teamleder fra huset over til det nye plejehjem

Jeg har så ikke hørt noget siden, men ved fra en af mine kollegaer, at der i morgen skal være møde på mit arbejde, ang hvor vi er blevet fordelt hen, men dette møde er jeg slet ikke inviteret til, synes sgu det er lidt for dårligt!!

Ville i ikke også synes det? eller er jeg bare lidt hys?

De teamleder har hovedet under armen - trust me, i know the feeling !

Trop op, det havde jeg gjort .. Det kunne jo være rart at vide, hvem end nærmeste kollegaer er, når barslen er slut !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

LSM

Olivia's Moar skriver:

De teamleder har hovedet under armen - trust me, i know the feeling !

Trop op, det havde jeg gjort .. Det kunne jo være rart at vide, hvem end nærmeste kollegaer er, når barslen er slut !

Lige præcis

Anmeld

11. februar 2013

Dianabk

LSM skriver:

Ja som overskriften lyder er jeg lidt skuffet over min arbejdsplads eller nok nærmere teamleder

Jeg er PT på barsel, arbejder på et plejehjem, den afdeling jeg arbejder på skal totalrenoveres og vi er alle så blevet tilbudt job et andet sted i huset eller på et nybygget plejehjem ikke langt derfra

Vi var så inde til møde, for at sige hvor vi kunne ønske os at komme hen
Vores teamleder skal selv sammen med en anden teamleder fra huset over til det nye plejehjem

Jeg har så ikke hørt noget siden, men ved fra en af mine kollegaer, at der i morgen skal være møde på mit arbejde, ang hvor vi er blevet fordelt hen, men dette møde er jeg slet ikke inviteret til, synes sgu det er lidt for dårligt!!

Ville i ikke også synes det? eller er jeg bare lidt hys?

Er selv team koordinator (dog kun været det i 4 mdr så er stadig ikke helt inde i alle regler) Men tænker at de nok ville sende dig en mail eller ringe til dig for at fortælle hvad der skal ske...? Håber du får dit ønske opfyldt

Anmeld

11. februar 2013

LSM

Dianabk skriver:

Er selv team koordinator (dog kun været det i 4 mdr så er stadig ikke helt inde i alle regler) Men tænker at de nok ville sende dig en mail eller ringe til dig for at fortælle hvad der skal ske...? Håber du får dit ønske opfyldt

Ja det ville de nok, men ja er måske lidt mystisk på det område, vil 10 gange hellere være med til et møde frem for at få tilsendt mail, fx hvis man har spørgsmål ovs man får bare SÅ meget mere ud af at være med til et møde fremfor at få sådan noget tilsendt pr mail

Anmeld

11. februar 2013

Dianabk

LSM skriver:

Ja det ville de nok, men ja er måske lidt mystisk på det område, vil 10 gange hellere være med til et møde frem for at få tilsendt mail, fx hvis man har spørgsmål ovs man får bare SÅ meget mere ud af at være med til et møde fremfor at få sådan noget tilsendt pr mail

Kan sagtens sætte mig ind i det, ville selv have det sådan. Men tror at de ikke vil ''belemre'' dig.... Men fedt at du dukker op til mødet, dine kollegaer vil garanteret også blive glade for at se dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.