Anonym skriver:
her den anden dag fik jeg den underlige ide,
at jeg ville prøve og skrive dem ned jeg havde haft sex med .
jeg er nået et godt stykke op!
- Hvor når syntes i det er ''mange'' eller FOR ''mange .
stem gerne eller skriv hvor mange du har været sammen med samt hvor gammel du er . ..
Jeg blander mig ikke i andres "sager", det skal de selv om... Men vil dog sige, at hvis det er mere end én på en aften, så synes jeg det er lidt slutty 
Jeg mistede først min mødom som 20-årig til min kæreste... Som jeg stadig er sammen med og har fået den smukkeste datter med 

Da jeg var 16-17 år løj jeg for mine veninder og sagde jeg ikke var jomfru fordi jeg synes det var pinligt - og flere gange havde jeg tanken når jeg var i byen at jeg bare skulle finde en og få det "overstået" - og selvom jeg kyssede med rigtig mange forskellige fra 17-20 år blev det aldrig til mere... Havde ikke modet før Kasper kom... Vi havde kyssetlidt nogle gange og hygget og fjantet og han løb efter mig som en gal hund
Men jeg var ikke interesseret. Bevares, jeg synes han var en lækkerbisken, men nogle andre ting gjorde at jeg afholdte mig fra ham. Bl.a. hans omgangskreds. Efter noget tid mødte jeg ham tilfældigt i byen og vi faldt i snak igen, jeg fandt ud af, at han havde ændret sig meget og jeg tænkte: "NU gør jeg det fandme. Jeg er 20, nu SKAL det overstås" ... Så vi tog hjem til ham - og har været uadskillelige lige siden 
- har selvfølgelig siden fortalt mine veninder sandheden og jeg fortryder ikke ét eneste øjeblik at jeg ventede 
Anmeld