Hvor ''mange'' har du haft sex med .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Bum..bummelum! 

Jeg er 19 (snart 20!) og har været sammen med 10 stk :-) Indtil videre.. 

Jeg kan faktisk ikke huske om jeg startede som 15 eller 16 årig, og who cares 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2013

hautecouture

Anonym skriver:

her den anden dag fik jeg den underlige ide,

at jeg ville prøve og skrive dem ned jeg havde haft sex med . 

jeg er  nået et godt stykke op!

- Hvor når syntes i det er ''mange'' eller FOR ''mange . 

stem gerne eller skriv hvor mange du har været sammen med samt hvor gammel du er . .. 

Jeg blander mig ikke i andres "sager", det skal de selv om... Men vil dog sige, at hvis det er mere end én på en aften, så synes jeg det er lidt slutty 

Jeg mistede først min mødom som 20-årig til min kæreste... Som jeg stadig er sammen med og har fået den smukkeste datter med 

Da jeg var 16-17 år løj jeg for mine veninder og sagde jeg ikke var jomfru fordi jeg synes det var pinligt - og flere gange havde jeg tanken når jeg var i byen at jeg bare skulle finde en og få det "overstået" - og selvom jeg kyssede med rigtig mange forskellige fra 17-20 år blev det aldrig til mere... Havde ikke modet før Kasper kom... Vi havde kyssetlidt nogle gange og hygget og fjantet og han løb efter mig som en gal hund  Men jeg var ikke interesseret. Bevares, jeg synes han var en lækkerbisken, men nogle andre ting gjorde at jeg afholdte mig fra ham. Bl.a. hans omgangskreds. Efter noget tid mødte jeg ham tilfældigt i byen og vi faldt i snak igen, jeg fandt ud af, at han havde ændret sig meget og jeg tænkte: "NU gør jeg det fandme. Jeg er 20, nu SKAL det overstås" ... Så vi tog hjem til ham - og har været uadskillelige lige siden

- har selvfølgelig siden fortalt mine veninder sandheden og jeg fortryder ikke ét eneste øjeblik at jeg ventede

Anmeld

5. april 2013

Bertris

4 her, siden jeg var knapt 14, og er 19 nu. 

De to første var "nu vil jeg være voksen" bummerter. hvorimod de to sidste var serøse kærester, hvor forholdet varede +1 år, og den ene af dem er far til mit barn og min forlovede den dag i dag.

vil dog sige at jeg ikke synes der er et maks for sex partnere, men at man bare skal have det godt med sine valg selv

Anmeld

9. april 2013

Menne

11. Er 30 år og har været sammen med min kæreste i 7 år.

Anmeld

9. april 2013

Gittemor09

det minder mig faktisk om en film jeg så i dag...

den hedder :  what's your number?

der fik hun også lige talt sine sexdebuter

jeg er snart 26 og kan tælle 7, sådan lige rundhåndet i hovedet  

Anmeld

26. april 2013

SjeBets

ved det ikke helt præcist, men over 15 men under 20, 

Er 34 har været i fast forhold igennem 14, med forskellige. og der var 2½ år da jeg var alene med den store datter som jeg ikke var sammen med nogle i, og havde debut da jeg var 15 ½  mener jeg. 

der har været engangs, og der har været venner med fordele.  Men de fleste har været kæreste i længere eller kortere perioder. 

Ved ikke om jeg synes der er for mange eller for lidt, det er vel lidt op til folk selv. 

Anmeld

26. april 2013

Lilje82

4 og jeg er 31

Anmeld

26. april 2013

Papillon

Jeg er 21, havde debut som 17-årig og har haft tre (1 stk eks, 1 stk one-night og 1 stk vidunderlig kæreste ).

Umiddelbart blev jeg glad, da jeg så procent af svar på 0-5, da jeg af og til har følt, at jeg ikke har "prøvet nok" i forhold til andre omkring mig. 

Anmeld

8. maj 2013

Trouble

jeg synes over 3 er for mange. Man burde finde manden i sit liv og kun give hvad man har til ham han er nemlig noget specielt!

Har selv holdt på at være jomfru indtil jeg var 15, (meget tæt på 16) ikke fordi jeg ikke mødte flotte eller dejlige fyrer, men simpelthen fordi de ikke var mere end det.

Jeg har selv været i seng med 2, min eks kæreste og min nuværende

Et eller andet sted fortryder man vel også man har været i seng med en person man ikke er sammen med mere, så jo færre der er, jo færre er der at fortryde

Jeg er 23

Anmeld

8. maj 2013

o1Mutte

Hyuna skriver:

jeg synes over 3 er for mange. Man burde finde manden i sit liv og kun give hvad man har til ham han er nemlig noget specielt!

Har selv holdt på at være jomfru indtil jeg var 15, (meget tæt på 16) ikke fordi jeg ikke mødte flotte eller dejlige fyrer, men simpelthen fordi de ikke var mere end det.

Jeg har selv været i seng med 2, min eks kæreste og min nuværende

Et eller andet sted fortryder man vel også man har været i seng med en person man ikke er sammen med mere, så jo færre der er, jo færre er der at fortryde

Jeg er 23

Nææ jeg fortryder nu ikke nogen jeg har været samme med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.