Hvor ''mange'' har du haft sex med .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

her den anden dag fik jeg den underlige ide,

at jeg ville prøve og skrive dem ned jeg havde haft sex med . 

jeg er  nået et godt stykke op!

- Hvor når syntes i det er ''mange'' eller FOR ''mange . 

stem gerne eller skriv hvor mange du har været sammen med samt hvor gammel du er . .. 

1 og det er min kæreste og kommende mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

mrhl

Jeg sad med en veninde forleden dag, hvor vi prøvede at sidde og skrive ned også :p

Jeg er 21. Mener jeg nåede op på 15.
Egentlig synes jeg selv 15 lyder af ret meget.... Men jeg gav den vist også ret meget gas i en periode xD

Jeg synes ikke der er noget der er for "mange" så længe man selv kan stå inde for det, og har det fint med det så kan man have været sammen med 1 eller 100, det er ligegyldigt i mine øjne

Min venindes liste sagde 1.
Og selvom jeg godt kan se det romantiske i kun at have været sammen med sin kæreste eller mand, som man måske endda forventer at tilbringe resten af livet med, er jeg nu glad for jeg fik løbet hornene af mig først.

Anmeld

11. februar 2013

Muhmi

Jeg har altid nydt at være single, for det betød en masse oplevelser, både gode og nogle meget mindre gode hehe...

Fortryder ingen af dem jeg har været i seng med, for de har alle sammen givet mig én på opleveren, god som dårlig.. 

Jeg har været i seng med mange... Rigtig mange når man tænker på hvor ung jeg er og hvor mange af årene jeg har været i faste forhold... 

Min seksuelle debut var da jeg var 14.. Jeg er snart 28... 9 af årene er i faste forhold, har aldrig været utro og jeg har været i seng med flere end 50... Så på 5 år har jeg været i seng med ca. 50... 

Jeg har haft det SKIDE skægt og jeg har kun tilraget mig 1 kønsygdom og det var fordi min ex bollede til højre og venstre MENS vi var kærester, så jeg har altid beskyttet mig godt når jeg har været single

Er ikke stolt af mit tal, men skammer mig bestemt heller ikke eller fortryder nogle af dem... Det er fortid og der er intet man kan gøre ved det

Anmeld

11. februar 2013

Muhmi

Dobbelt... hmmm...

Anmeld

11. februar 2013

baby012

6 og håber aldrig jeg når højere op <3 

er 22 

Anmeld

11. februar 2013

dukke

10 og jeg er 22

Anmeld

11. februar 2013

Benjamins'mor

1, jeg er 18.

Anmeld

11. februar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

her den anden dag fik jeg den underlige ide,

at jeg ville prøve og skrive dem ned jeg havde haft sex med . 

jeg er  nået et godt stykke op!

- Hvor når syntes i det er ''mange'' eller FOR ''mange . 

stem gerne eller skriv hvor mange du har været sammen med samt hvor gammel du er . .. 

jeg er 21 og har haft 7 forskellige sexpartnere..

det med 'for mange' synes jeg afhænger af hvor gammel man er, fordi i teorien synes jeg ikke man kan have for mange, hvis man ikke fortryder de valg man har taget - men igen, som 16årig synes jeg måske det er lige i overkanten hvis man har været sammen med 50 forskellige fyre (og jo kender desværre 16 årige der har det)

Anmeld

11. februar 2013

Satans

baby012 skriver:

6 og håber aldrig jeg når højere op <3 

er 22 

Det samme her

Anmeld

11. februar 2013

Miss-86

Muhmi skriver:

Jeg har altid nydt at være single, for det betød en masse oplevelser, både gode og nogle meget mindre gode hehe...

Fortryder ingen af dem jeg har været i seng med, for de har alle sammen givet mig én på opleveren, god som dårlig.. 

Jeg har været i seng med mange... Rigtig mange når man tænker på hvor ung jeg er og hvor mange af årene jeg har været i faste forhold... 

Min seksuelle debut var da jeg var 14.. Jeg er snart 28... 9 af årene er i faste forhold, har aldrig været utro og jeg har været i seng med flere end 50... Så på 5 år har jeg været i seng med ca. 50... 

Jeg har haft det SKIDE skægt og jeg har kun tilraget mig 1 kønsygdom og det var fordi min ex bollede til højre og venstre MENS vi var kærester, så jeg har altid beskyttet mig godt når jeg har været single

Er ikke stolt af mit tal, men skammer mig bestemt heller ikke eller fortryder nogle af dem... Det er fortid og der er intet man kan gøre ved det

Sådan har jeg det også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.