Legekammerat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. februar 2013

EnGodMor

Vi forsøger lige endnu engang,om der ikke findes en lille legekammerat i Vest sjælland et eller andet sted

Min søn på lige over to et halvt år vil ´meget gerne ha en go legekammerat.

Vi bor nær kalundborg.

Skriv endelig, hvis det kunne have interesse, ligegyldig om du er dreng eller pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

2721

Opper den lige. Vi bor desværre forlangt væk, til at det kunne fungere, men håber du finder en

Anmeld

11. februar 2013

EnGodMor

Bøllemyr skriver:

Opper den lige. Vi bor desværre forlangt væk, til at det kunne fungere, men håber du finder en

Hvor er du sød

Øv, hvor er i fra da?

Syntes bestemt ikke det er nemt og finde nogen med børn som har lyst til at lege

Anmeld

11. februar 2013

2721

engodmor skriver:

Hvor er du sød

Øv, hvor er i fra da?

Syntes bestemt ikke det er nemt og finde nogen med børn som har lyst til at lege

Vi bor i Ringsted

Ja, det er ikke nemt, har også søgt et par gange, men droppet det igen.
Charlie er ret utryg ved andre børn, så jeg Ville gerne han kunne få en fast legekammerat, hvis kemien var der, så han måske stille og roligt kunne lære at lege med andre børn.

Anmeld

11. februar 2013

EnGodMor

Bøllemyr skriver:

Vi bor i Ringsted

Ja, det er ikke nemt, har også søgt et par gange, men droppet det igen.
Charlie er ret utryg ved andre børn, så jeg Ville gerne han kunne få en fast legekammerat, hvis kemien var der, så han måske stille og roligt kunne lære at lege med andre børn.

Det kan jeg godt forstå min søn var os bange og meget utryk, når vi var sammen med min venindes søn, men det er han ikke mere, det er han kommet efter nu

Går du hjemme med din søn?

Anmeld

11. februar 2013

2721

Det kan jeg godt forstå min søn var os bange og meget utryk, når vi var sammen med min venindes søn, men det er han ikke mere, det er han kommet efter nu

Går du hjemme med din søn?

Jeg går hjemme ja

Vi går skam i legestue osv. Han er ikke bange og utryg i den forstand han bryder sig bare ikke rigtig om små børn
Han er sensitiv og har svært ved det med at folk kommer tæt på og det gør de fleste børn jo og det kan han ikke lide. Han er bedre til ældre børn med et veludviklet sprog så han kan forstå dem og fordi de er mindre nærgående
Men han skal jo lære det

Anmeld

12. februar 2013

Lone Jakobsen

opper lige din tråd en tur

held og lykke med at finde legekammerater til din lille søn

Anmeld

12. februar 2013

EnGodMor

Lone Jakobsen skriver:

opper lige din tråd en tur

held og lykke med at finde legekammerater til din lille søn

Tusinde tak.

Anmeld

12. februar 2013

Benjamins'mor

Desværre for langt væk.

Anmeld

12. februar 2013

Maja_4000

Bor i Roskilde, så der er desværre et godt stykke vej .. Men så blev den da oppet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.