Lalandia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. juni 2009

sarahb

SÅ går turen til Lalandia i morgen.. min mand , min veninde Isaac vores søn og jeg.. Vi skal ned til min bror, svigerinde og deres 2 børn der har lejet stor hytte dernede.. Så vi skal overnatte fra lørdag til søndag... FEDT, det er godt nok længe siden jeg har været i lalandia.. Og så er det Isaac´s første tur.. Ved godt han ikk kan være i vandet særlig længe men så hopper vi skiftevis op med ham..
Der er købt nyindkøbte bikinier baberet ben og taget sol, så skulle jeg være ok for at vise mig i bikine.. hi hi..
Men vi mangler babybadebukser til isaac, nogle der ved hvor de kan købes, de skal være foret da han jo bruger ble, men mange steder må man ikk nøjes med svømme/vand ble(ved ikk lige hva de hedder)
Hvor dælen kan man købe sådan nogle henne??

Sarah og Isaac!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

sarahb

PS.
Og det skal være dem man bruger igen og igen og forhandleren skal være i kbh hvis der er nogle der ved det??

Anmeld

19. juni 2009

lion

først til dit spørgsmål.
Du kan købe ble bade bukser i Bilka/føtex nogen du bruger igen og igen.
Eller jeg ved Frederiksbergs svømmehal og DGI svømmehal har dem til ca 100kr

Anmeld

19. juni 2009

sarahb

oki, lækkert. så må jeg lige forbi bilka..
Der er imse vimse der laver dem, vildt fede men kan ikk finde en forhandler foruden dem på nettet!! og jeg kan ikk nå det med nettet nemlig..

Men tusinde tak søde,og tillykke

Anmeld

19. juni 2009

lion

Det var så lidt. Jeg ved ikk om det er det mærke. Men du kan jo bestille et part til næste gang, når det er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.