Hej.
Skriver til Jer, for at få lettet mit hjerte, og forbi jeg føler mig lidt fortabt!!
Jeg Har siden december haft mange sygeperioder. Det plejer jeg ikke.og Det Er alt jeg Har fejlet fra snot, hoste diarré og opkast mm
Jeg Har langt hen af vejen gået på job ligeså snart jeg Har følt mig lidt ovenpå.
Der er rigtig mange syge på arbejde og Har bare de sidste 14 haft overarbejde hver dag (passer akut syge mennesker)
Og de har bare været syge og dårlige!!! Jeg sover dårligt om natten , vågner flere dage, har ondt i maven, konstant kvalme, hovedpine.
Mistede i sidste uge en veninde i et trafikuheld, havde ikke mulighed for at sygemelde mig, og er helt i kulkældren over det! Har svært ved at overskue min datter som ellers er SÅ nem!
Havde fri igår og nød dagen med familien men bliver pludselig svimmel , får synsforstyrrelser, øget hjertebanken, kan Ikke holde balancen og min mand støtter mig i seng.
Er meget bange og Har aldrig haft det sådanne.... Mit hjerte slår mega stærkt .... Da det ikke blive bedre får min mand fat i en ambulance(ikke blå blink) og Jeg får taget ekg bt mm
Alt er fint, dog høj puls.
Kommer dog i skadestuen Og bliver set på. Får igen følelsen af mit hjerte trækker sig sammen og bliver helt varm i et par sek.
A-gas og ekg er fint og Jeg skal hjem. Formentlig stress relateret.
Er stadig bange, og Har næste ikke sovet i nat... Ringer så til egen læge idag. KAn Ikke overskue at skulle på arbejde men har heller ikke lyst til at lægge mere arbejde på mine kolleger....
Kan få en tid torsdag til samtale ved lægen. Er vildt ked af Det for er stadig mega bange... Og tuder næsten hele tiden...
Syntes der er lang tid til torsdag....kan Ikke overskue arbejde i morgen...
Nogen gode råd???
Hilsen den bange og fortvivlede
Anmeld