hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej.
Skriver til Jer, for at få lettet mit hjerte, og forbi jeg føler mig lidt fortabt!!
Jeg Har siden december haft mange sygeperioder. Det plejer jeg ikke.og Det Er alt jeg Har fejlet fra snot, hoste diarré og opkast mm
Jeg Har langt hen af vejen gået på job ligeså snart jeg Har følt mig lidt ovenpå.
Der er rigtig mange syge på arbejde og Har bare de sidste 14 haft overarbejde hver dag (passer akut syge mennesker)
Og de har bare været syge og dårlige!!! Jeg sover dårligt om natten , vågner flere dage, har ondt i maven, konstant kvalme, hovedpine.
Mistede i sidste uge en veninde i et trafikuheld, havde ikke mulighed for at sygemelde mig, og er helt i kulkældren over det! Har svært ved at overskue min datter som ellers er SÅ nem!
Havde fri igår og nød dagen med familien men bliver pludselig svimmel , får synsforstyrrelser, øget hjertebanken, kan Ikke holde balancen og min mand støtter mig i seng.
Er meget bange og Har aldrig haft det sådanne.... Mit hjerte slår mega stærkt .... Da det ikke blive bedre får min mand fat i en ambulance(ikke blå blink) og Jeg får taget ekg bt mm
Alt er fint, dog høj puls.
Kommer dog i skadestuen Og bliver set på. Får igen følelsen af mit hjerte trækker sig sammen og bliver helt varm i et par sek.
A-gas og ekg er fint og Jeg skal hjem. Formentlig stress relateret.
Er stadig bange, og Har næste ikke sovet i nat... Ringer så til egen læge idag. KAn Ikke overskue at skulle på arbejde men har heller ikke lyst til at lægge mere arbejde på mine kolleger....
Kan få en tid torsdag til samtale ved lægen. Er vildt ked af Det for er stadig mega bange... Og tuder næsten hele tiden...
Syntes der er lang tid til torsdag....kan Ikke overskue arbejde i morgen...

Nogen gode råd???
Hilsen den bange og fortvivlede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

B&J

Alt det med sygdommen syntes jeg du skal tage det stille og roligt med for mange er syge også i flere omgange og nu arbejder du med syge så kan du jo blive mere syg igen.....

men det med din veninde lyder som om det tager utroligt hårdt psysisk på dig, mit råd er at du skal få en tid til en psykolog så du kan få den hjælp som du kan få omkring det så du ikke køre mere op, for kan godt forstå du sover dårligt med alle de dårlige dage du har haft også kan kroppen stresse sig selv 110% op så hele verden faktisk styrter sammen, og miste en og sygdomme oven i er virkelig hårdt for en...

hvis det er så ring og få en akut tid ved lægen så det bliver idag eller imorgen detkan man altså godt...

sender dig en masse krammer og håber du finder en vej ud af alt det her, for din krop skriger på hjælp

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Alt det med sygdommen syntes jeg du skal tage det stille og roligt med for mange er syge også i flere omgange og nu arbejder du med syge så kan du jo blive mere syg igen.....

men det med din veninde lyder som om det tager utroligt hårdt psysisk på dig, mit råd er at du skal få en tid til en psykolog så du kan få den hjælp som du kan få omkring det så du ikke køre mere op, for kan godt forstå du sover dårligt med alle de dårlige dage du har haft også kan kroppen stresse sig selv 110% op så hele verden faktisk styrter sammen, og miste en og sygdomme oven i er virkelig hårdt for en...

hvis det er så ring og få en akut tid ved lægen så det bliver idag eller imorgen detkan man altså godt...

sender dig en masse krammer og håber du finder en vej ud af alt det her, for din krop skriger på hjælp

Tænker nu mest også om mine mange sygeperioder er udtryk for at jeg lettere tager imod fordi jeg selv er "brugt"
Jeg forsøgtet at få en akut tid i dag, og jeg citerer lægen "det med stress symptomerne kan vi slet ikke tage os af i dag" ....

Anmeld

11. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

Tænker nu mest også om mine mange sygeperioder er udtryk for at jeg lettere tager imod fordi jeg selv er "brugt"
Jeg forsøgtet at få en akut tid i dag, og jeg citerer lægen "det med stress symptomerne kan vi slet ikke tage os af i dag" ....

Øhhhh det burde lægen bare ikke sige for det er da ikke for sjov skyld men søger læge , for som du skriver tror også din krop går mere amok fordi den er stresset træt og virkelig har det af helvede til fordi alle tingene kommer oven i hinanden....

ej hvor er det bare slet ikke sjovt... håber virkelig du får hjælp og de forstår hvordan du har det især det med din veninde...

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Øhhhh det burde lægen bare ikke sige for det er da ikke for sjov skyld men søger læge , for som du skriver tror også din krop går mere amok fordi den er stresset træt og virkelig har det af helvede til fordi alle tingene kommer oven i hinanden....

ej hvor er det bare slet ikke sjovt... håber virkelig du får hjælp og de forstår hvordan du har det især det med din veninde...

Næ blev også pænt ked af Det men magter ikke at tage kampen op
Problemet er bare jeg skal på arbejde i morgen og føler slet ikke Jeg kan. Er bange for at blive stresset og så har jeg ikke mulighedfor at "sige fra".....
Men tak]

Anmeld

11. februar 2013

Masig

Anonym skriver:

Hold da op en lortelæge. Det er muligt de ikke kan tage dig ind, men de kan da sige det på en pænere måde. 

Synes også det lyder som stress, og d skal man ikke spøge med, så hvis du ikke magter arbejde i morgen, synes jeg du skal melde dig syg. Er ikke typen der er tilhænger af at melde sig syg, men med dine symptomer synes jeg du skal tænke lidt på dig selv. 

Måske det er en mulighed at tage en snak med din chef omkring det? Nogle chefer er ligeglade, men nogle går også meget op i at medarbejderne skal have det god og ikke være stressede og måske du kan få lidt fridage eller nedsat tid indtil du lige er ovenpå igen og har snakket med lægen og sådan. 

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

Masig skriver:

ÅBiBidBiddeChefeeerSÅpåuve

Hold da op en lortelæge. Det er muligt de ikke kan tage dig ind, men de kan da sige det på en pænere måde. 

Synes også det lyder som stress, og d skal man ikke spøge med, så hvis du ikke magter arbejde i morgen, synes jeg du skal melde dig syg. Er ikke typen der er tilhænger af at melde sig syg, men med dine symptomer synes jeg du skal tænke lidt på dig selv. 

Måske det er en mulighed at tage en snak med din chef omkring det? Nogle chefer er ligeglade, men nogle går også meget op i at medarbejderne skal have det god og ikke være stressede og måske du kan få lidt fridage eller nedsat tid indtil du lige er ovenpå igen og har snakket med lægen og sådan. 

CHefen er på uddannelse SÅ hende kan jeg ikke snakke med. Problemet er vi har rigtig mange sygemeldning...

Anmeld

11. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

Næ blev også pænt ked af Det men magter ikke at tage kampen op
Problemet er bare jeg skal på arbejde i morgen og føler slet ikke Jeg kan. Er bange for at blive stresset og så har jeg ikke mulighedfor at "sige fra".....
Men tak]

jamen ved de ikke din veninde er død du må jo fortælle dem du går og er lidt stresset og ked af det fordi du ikke helt kan takle det når du er på arbejde, så hvis du virker lidt ved siden af jamen så ved de jo hvorfor

Anmeld

11. februar 2013

Masig

Anonym skriver:

CHefen er på uddannelse SÅ hende kan jeg ikke snakke med. Problemet er vi har rigtig mange sygemeldning...

Ja kan godt se det er et problem, men du skal jo også passe på dig selv ellers ender det måske med en langtidssygemelding. Men kan godt følge dig i at du ikke føler du kan melde dig syg nu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.