Har du læst via Net AU?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

Miss BananaHammock

modesty skriver:

OK - det er jo egentlig skide smart at man kan bruge sin barsel til at komme et skridt videre.

Lige præcis. Specielt når jeg nu har en søn der sover super godt om dagen. (Men det kan jo selvfølgelig hurtig vende sig.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

modesty

Miss BananaHammock skriver:

Lige præcis. Specielt når jeg nu har en søn der sover super godt om dagen. (Men det kan jo selvfølgelig hurtig vende sig.)

Heh, ja det har min søn desværre aldrig gjort, men jeg fik det til at hænge sammen alligevel ved at have overskudsagtige bedster til hjælp og lægge undervisning om aftenen.

Anmeld

11. februar 2013

Miss BananaHammock

modesty skriver:

Heh, ja det har min søn desværre aldrig gjort, men jeg fik det til at hænge sammen alligevel ved at have overskudsagtige bedster til hjælp og lægge undervisning om aftenen.

hvilken uddannelse tog du?

Anmeld

11. februar 2013

modesty

hvilken uddannelse tog du?

Det er ikke en officiel uddannelse som sådan. Jeg er forfatter og blev umiddelbart inden min fødsel optaget i en forening med få medlemmer, som er ret profileret i branchen. Vi står selv for at planlægge vores undervisning, søge fonde til lokaler, studieture o.s.v. Til gengæld er vi meget frit stillet m.h.t. hvordan og hvornår vores undervsning tilrettelægges, hvilket gør at de fleste af os kan arbejde ved siden af (eller være på barsel, heheh...)

Vil helst ikke nævne navnet på uddannelsen, da jeg er glad for at kunne være anonym herinde og ikke vil kunne googles. 

Anmeld

11. februar 2013

Miss BananaHammock

modesty skriver:

Det er ikke en officiel uddannelse som sådan. Jeg er forfatter og blev umiddelbart inden min fødsel optaget i en forening med få medlemmer, som er ret profileret i branchen. Vi står selv for at planlægge vores undervisning, søge fonde til lokaler, studieture o.s.v. Til gengæld er vi meget frit stillet m.h.t. hvordan og hvornår vores undervsning tilrettelægges, hvilket gør at de fleste af os kan arbejde ved siden af (eller være på barsel, heheh...)

Vil helst ikke nævne navnet på uddannelsen, da jeg er glad for at kunne være anonym herinde og ikke vil kunne googles. 

Bare iorden

Jeg har altid drømt om at blive forfatter... men aldrig rigtig taget skridtet. Har tit tænkt over at skrive en bog om vores behandlings forløb.

Den store drøm er at blive skønlitteratur forfatter. Eller ihvertfald arbejde med bøger - det er dog ikke en drøm jeg lige pt. har prioriteret at forfølge. Det kommer måske senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.