skal jeg ringe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
8 svar
3 synes godt om
11. februar 2013

MyLove E

God morgen.
Elias kaster stadig op og vi kontaktede lægevagten i går. Som gav os noget der skulle give kroppen noget af det den mister ved opkasten og diarré. Men der står det skal opløses i 2 dl vand. Men jeg kan ikke få så meget i ham. Så ville i bare give ham mindre vand i det eller ringe og snakke med lægen først?

Han har ikke fået noget at spise siden frokost i går og det kom op det hele. Han har kastede op 2 gange i nat og han har været meget slap i nat og han sover også stadig.. Jeg er så bekymret <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Mariajny

Tauf skriver:

God morgen.
Elias kaster stadig op og vi kontaktede lægevagten i går. Som gav os noget der skulle give kroppen noget af det den mister ved opkasten og diarré. Men der står det skal opløses i 2 dl vand. Men jeg kan ikke få så meget i ham. Så ville i bare give ham mindre vand i det eller ringe og snakke med lægen først?

Han har ikke fået noget at spise siden frokost i går og det kom op det hele. Han har kastede op 2 gange i nat og han har været meget slap i nat og han sover også stadig.. Jeg er så bekymret <3

Synes bestemt i skal kontakte lægen igen, man får da ikke 2 dl i et sygt barn..

GOD BEDRING MED HAM

Anmeld

11. februar 2013

Frk.S

Årh, stakkels fyr.

Kan du ikke bare opløse det i 2 dl vand og så give ham det han kan?

Hvad med kiks (fx Mariekiks) kan han holde det i sig?
Franske kartofler?

Skid hul i om det er sundt, bare han får noget - meget gerne med salt og med sukker. Og så selvfølgelig lidt væske.... lidt ad gangen. 

RIGTIG god bedring med ham. 

Anmeld

11. februar 2013

MyLove E

Frk.S skriver:

Årh, stakkels fyr.

Kan du ikke bare opløse det i 2 dl vand og så give ham det han kan?

Hvad med kiks (fx Mariekiks) kan han holde det i sig?
Franske kartofler?

Skid hul i om det er sundt, bare han får noget - meget gerne med salt og med sukker. Og så selvfølgelig lidt væske.... lidt ad gangen. 

RIGTIG god bedring med ham. 

Vagtlægen sagde jeg kun skulle give ham vand og havresuppe. Men han vil kun ha vand..

Anmeld

11. februar 2013

Benjamins'mor

Ville helt klart ringe til lægen inden jeg gav min søn det.

Anmeld

11. februar 2013

Frk.S

Tauf skriver:

Vagtlægen sagde jeg kun skulle give ham vand og havresuppe. Men han vil kun ha vand..

Hmm, jeg ville give ham lige hvad han har lyst til. Men det hjælper selvfølgelig ikke hvis han kun vil have vand. 

Hvis han virker meget slap, ville jeg dog også kontakte lægen igen. 

Anmeld

11. februar 2013

MyLove E

Frk.S skriver:

Hmm, jeg ville give ham lige hvad han har lyst til. Men det hjælper selvfølgelig ikke hvis han kun vil have vand. 

Hvis han virker meget slap, ville jeg dog også kontakte lægen igen. 

Jeg har lige snakket med lægen (eller sygeplejersken) Som sagde at jeg skulle give ham som du siger kiks og chips og gerne juice. Nu har han lige spist 5 mariekiks og 3 glas vand...

Han er meget slap han ligger og sover igen nu..

Anmeld

11. februar 2013

Frk.S

Tauf skriver:

Jeg har lige snakket med lægen (eller sygeplejersken) Som sagde at jeg skulle give ham som du siger kiks og chips og gerne juice. Nu har han lige spist 5 mariekiks og 3 glas vand...

Han er meget slap han ligger og sover igen nu..

SUPER! Så har han i hvert fald også fået noget sukker. Så prøv med lidt chips også næste gang han vågner (hvis du har det). Og mere væske.

Anmeld

11. februar 2013

MyLove E

Frk.S skriver:

SUPER! Så har han i hvert fald også fået noget sukker. Så prøv med lidt chips også næste gang han vågner (hvis du har det). Og mere væske.

Jeg har lige fået en veninde til at købe det for mig:-):-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.