Vedr. Udslag på g-test ved fryseforsøg uden oplagt æg!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. februar 2013

WantingBaby2012

Tøser, nu er jeg lidt i vildrede! Meningen var at jeg skulle have haft fryseæg op i onsdags sidste uge, men desværre overlevede det ikke. Da vi selvfølgelig håbede at vi skulle have æg op skulle jeg tage en æl-sprøjte.. Det gjorde jeg forrig lørdag.. 

Kan det give falsk positiv test? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Anitta-sofie

Ja AL-sprøjten kan sagtens give en falsk positiv, desværre

Anmeld

11. februar 2013

Putomanen

Så vidt jeg husker kan æl-sprøjten give en falsk positiv test i 10-12 dage efter man har taget den.

Anmeld

11. februar 2013

**Ønskebabyen

Tøser, nu er jeg lidt i vildrede! Meningen var at jeg skulle have haft fryseæg op i onsdags sidste uge, men desværre overlevede det ikke. Da vi selvfølgelig håbede at vi skulle have æg op skulle jeg tage en æl-sprøjte.. Det gjorde jeg forrig lørdag.. 

Kan det give falsk positiv test? 

ÆL sprøjten kan give falsk positiv test i op til 14 dage.. Derfor råder de til på klinikkerne, at man først tester 14 dage efter den er taget.

Anmeld

11. februar 2013

WantingBaby2012

Åh jeg vidste godt at det var dumt.. Men fik imorges virkelig intense niv og jag i underlivet så tænkte jeg jo hvad nu hvis... Øv 

Anmeld

11. februar 2013

Anitta-sofie

WantingBaby2012 skriver:

Åh jeg vidste godt at det var dumt.. Men fik imorges virkelig intense niv og jag i underlivet så tænkte jeg jo hvad nu hvis... Øv 

ÆL sprøjten kan desværre give graviditetssymptomer efter hvad jeg har fået afvide, men bliver symp ved, så vent til du er 14 dage efter ÆO og tg så en test mere, da burde ÆL sprøjten være ude af kroppen. har selv kun været gennem et forsøg. så ved ikk sååå meget Ss, men jeg er sikker på de mere erfarne herinde ved mere

Anmeld

11. februar 2013

**Ønskebabyen

Niv og jag kan være tegn på at ægget er ved at sætte sig fast evt. Ellers så gå ind og læs om symptomer/bivirkninger ved at bruge æl-sprøjten. For den kan så vidt jeg husker give graviditetssymptomer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.