Toiletrulle dukke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.852 visninger
11 svar
5 synes godt om
10. februar 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Er der nogen af jer kreative kvinder, som kan lave en toiletrulle dukke??? betaling finder vi selvfølgelig udad....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

Dinna88

WAUW! altså, ikke at jeg lige kan, men jeg har ikke set sådan en i 10 år. Jeg kan huske, at min mormor havde en på badeværelset, da vi boede  i hendes hus et par måneder. Damn.

Anmeld

10. februar 2013

MVM

Profilbillede for MVM
Dinna88 skriver:

WAUW! altså, ikke at jeg lige kan, men jeg har ikke set sådan en i 10 år. Jeg kan huske, at min mormor havde en på badeværelset, da vi boede  i hendes hus et par måneder. Damn.

Ja min mand og jeg kom lige i tanke om dem.. Vi er ved at renovere hjemmet og har et rigtig gammel badeværelse, hvor der kommer til at gå en rum tid, før vi laver det, men så ville vi føre det fuldt ud i den gamle stil med en dukke til toilet ruller og betræk til sædet....

Anmeld

10. februar 2013

Dinna88

Mathias Villads skriver:

Ja min mand og jeg kom lige i tanke om dem.. Vi er ved at renovere hjemmet og har et rigtig gammel badeværelse, hvor der kommer til at gå en rum tid, før vi laver det, men så ville vi føre det fuldt ud i den gamle stil med en dukke til toilet ruller og betræk til sædet....

Epic!

Anmeld

10. februar 2013

Lady Marion <3

Mathias Villads skriver:

Sejt  Men så skal i da også have sådan en strikket fætter til at hænge på væggen også til toiletruller

Anmeld

10. februar 2013

MVM

Profilbillede for MVM
Lady Marion <3 skriver:

Sejt  Men så skal i da også have sådan en strikket fætter til at hænge på væggen også til toiletruller

Hvad er det for en fætter??? Lige nu siger den mig ikke noget nemlig ....

Anmeld

10. februar 2013

MVM

Profilbillede for MVM

http://m.dba.dk/perler-3-stk-soede-dukker-t/id-884 09914/

Har skrevet på den... Men den skal helst være pæn og hel.... Og gerne i lyserøde/røde farver.....

da håndvasken er lyserød....

Anmeld

11. februar 2013

Lady Marion <3

Mathias Villads skriver:

Ej er det sandt ?? Prøver om det mon er muligt at finde billede

Anmeld

11. februar 2013

Lady Marion <3

Mathias Villads skriver:

Kan du ikke huske denne model ??  Den var bare strikket , hang på nærmest alle bedsteforældres toiletter ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.