Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ihh altså! Hvor er det bare vildt! Så blev vores dejlige dreng endelig døbt, Marcus
Gud hvor er jeg bare stolt af min store dreng på 4,5måned, som bare sad og fulgte med i kirken, uden at sige en lyd, ikke engang da han fik vand i håret
I får lige et billede med på vejen af min smukke familie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ihh altså! Hvor er det bare vildt! Så blev vores dejlige dreng endelig døbt, Marcus Gud hvor er jeg bare stolt af min store dreng på 4,5måned, som bare sad og fulgte med i kirken, uden at sige en lyd, ikke engang da han fik vand i håret I får lige et billede med på vejen af min smukke familie
Tillykke med ham og søde billeder
Mikkala91 skriver: Ihh altså! Hvor er det bare vildt! Så blev vores dejlige dreng endelig døbt, Marcus Gud hvor er jeg bare stolt af min store dreng på 4,5måned, som bare sad og fulgte med i kirken, uden at sige en lyd, ikke engang da han fik vand i håret I får lige et billede med på vejen af min smukke familie
Monski skriver: Ej hvor sjovt, så lige en af mine veninder har "liked" en af billederne på facebook
Ej hvor sjovt, så lige en af mine veninder har "liked" en af billederne på facebook
Hvor sjovt, hvem er det?
Mikkala91 skriver: Hvor sjovt, hvem er det?
Monski skriver: Jesika
Jesika
Ej hvor sjovt :-) går i mødregruppe med hende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128