ville i tage su lån ved siden af su?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2013

Mum33

Hvis der ikke er andre muligheder - ja. Men er du gal det er dejligt når man er færdig, ikke at skulle afdrage i flere år pga su-lån. Vi havde begge et studiearbejde ved siden af. To vagter om ugen hver og vi levede super godt og var på ferie hver sommer. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

bobbles

E. B. skriver:

Hvis der ikke er andre muligheder - ja. Men er du gal det er dejligt når man er færdig, ikke at skulle afdrage i flere år pga su-lån. Vi havde begge et studiearbejde ved siden af. To vagter om ugen hver og vi levede super godt og var på ferie hver sommer. 

har ikke mulighed for at arbejde ved siden af da jeg har to børn

Anmeld

10. februar 2013

Carina:-)

Jeg ville gøre det for at få det til at hænge sammen.

Men nu ser jeg heller ikke SU lån som lån i sig selv,men mere som en investering i en god fremtid

Anmeld

10. februar 2013

Giraffen

bobbles skriver:

skal til at studere i 5 1/2 år og hvis jeg tager SU lån ved siden af kommer jeg til at skylde over 200.000 i SU lån ville i gøre det hvis det var det eneste gæld i havde samt at vores indtægt stiger 10.000 kr når jeg er færdig med min uddannelse og får arbejde?!

jeg ville klart starte uden - i kan  altid (og endda med tilbagevirkende kraft) tage et SU lån hvis I fra den ene måned til den anden kan se at det ikke fungerer

man kan også fx tage sulån i november+december for at få råd til de ekstra udgifter i de måneder og så ellers ikke gøre det resten af året

Anmeld

10. februar 2013

FogL

bobbles skriver:

skal til at studere i 5 1/2 år og hvis jeg tager SU lån ved siden af kommer jeg til at skylde over 200.000 i SU lån ville i gøre det hvis det var det eneste gæld i havde samt at vores indtægt stiger 10.000 kr når jeg er færdig med min uddannelse og får arbejde?!

Ja! Det er klart det billigste lån at tage, og hvis det letter jeres økonomi er det det værd

Anmeld

10. februar 2013

jydeinden

bobbles skriver:

ja ved godt det ville være en pæn stor gæld når jeg er færdig med at studere men man kan jo næsten ikke klare os for kun den almindelige SU uden lån

også derfor jeg sagde at hvis i ved i skal have lån uanset hvad så ville jeg klart vælge su lån og i min verden er det somend ingen skam at låne penge så længe det "bare" er for at kunne få det til at hænge sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.