Dit "must have" for tiden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.414 visninger
44 svar
5 synes godt om
9. februar 2013

malenemusen

Jeg har netop haft fødselsdag og mit eneste ønske var penge til tøj - efter graviditet og barsel trænger jeg hårdt til en ny garderobe.

Heldig som jeg er fik jeg samlet hele 3600 ,- så nu skal der shoppes.
Men hva skal jeg købe?
Kom gerne med dine modetips og hva er absolut dit yndlings tøj/outfitt for tiden?

Tak for hjælpen søde piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

malenemusen

Bonus Info - jeg er 173 høj og vejer 71 kg.
Er bred over hofterne og har en meget lille barm. Er en rigtig pærer figur.

Anmeld

9. februar 2013

FrkZier

malenemusen skriver:

Jeg har netop haft fødselsdag og mit eneste ønske var penge til tøj - efter graviditet og barsel trænger jeg hårdt til en ny garderobe.

Heldig som jeg er fik jeg samlet hele 3600 ,- så nu skal der shoppes.
Men hva skal jeg købe?
Kom gerne med dine modetips og hva er absolut dit yndlings tøj/outfitt for tiden?

Tak for hjælpen søde piger

jeg ville DØ uden mine blazere - i hvertfald den sorte!

er også utrolig glad for oversize accessories, da det kan pifte et hvert halv kedeligt outfit op !

nu er jeg pt gravid så det er jo lidt begrænset hvor meget jeg kan udfolde mig i mit klædeskab - men et par farvede bukser, en sort top og sort blazer slår aldrig fejl, eller sorte jeans farvet top og sort blazer, eller sorte jeans sort top og farvet jeans

- du kan nok godt fornemme jeg er rigtig glad for blazere

Anmeld

9. februar 2013

malenemusen

FrkZier skriver:

er også utrolig glad for oversize accessories, da det kan pifte et hvert halv kedeligt outfit op !

nu er jeg pt gravid så det er jo lidt begrænset hvor meget jeg kan udfolde mig i mit klædeskab - men et par farvede bukser, en sort top og sort blazer slår aldrig fejl, eller sorte jeans farvet top og sort blazer, eller sorte jeans sort top og farvet jeans

Lyder fedt - jeg må ud og prøve en blazer, er bare lidt i tvivl om jeg ikke risikerer at den bare kommer til at fremhæve mine brede hofter....

Prøves skal det :-)

Anmeld

9. februar 2013

morethanperfect

Bare et eksempel ..

De 4 første billeder sammen .. Billede 1 er de kun toppen ..

Og så de sidste 2 billeder sammen .. Med strømpebukser og høje sko er det lækkert  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. februar 2013

morethanperfect

FrkZier skriver:

Heheh .. GOD STIL

Anmeld

9. februar 2013

FrkZier

morethanperfect skriver:

Bare et eksempel ..

Og så de sidste 2 billeder sammen .. Med strømpebukser og høje sko er det lækkert  

arhmen det jo lige før mit hjerte smelter

åh hvor jeg glæder mig til at blive slank igen og kunne udnytte alt mit tøj i skabet igen

Anmeld

9. februar 2013

FrkZier

malenemusen skriver:

Lyder fedt - jeg må ud og prøve en blazer, er bare lidt i tvivl om jeg ikke risikerer at den bare kommer til at fremhæve mine brede hofter....

Prøves skal det :-)

jeg har selv relativt brede hofter, det gæler bare om at finde en der passer så det intet problem

Anmeld

9. februar 2013

malenemusen

morethanperfect skriver:

Bare et eksempel ..

Orv det ser fedt ud... Tror sgu manden ville kigge lidt hvis jeg troppede op i så lækkert et outfit...

Mega fedt med lidt inspiration.

Anmeld

9. februar 2013

malenemusen

FrkZier skriver:

jeg har selv relativt brede hofter, det gæler bare om at finde en der passer så det intet problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.