Forberede hende på bedsteforældres skilsmisse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
3 svar
1 synes godt om
9. februar 2013

Bare mig..

Hej alle. 

Min mor og hendes kæreste skal desværre flytte fra hinanden. Min datter har kendt ham som sin morfar og har meget med dem begge at gøre.

han flytter her d 15. Februar. 

Skal jeg evt begynde og forberede min datter på knap 3 år det? 

Hun forstår ufattelig meget, og har oplevet en del flytte så hun ved (desværre) godt hvad flytte betyder. 

hvad ville i gøre? Ville det ikke være mærkeligt for hende, hvis han pludselig ikke er på gården mere, hvis hun intet ved? 

Håber nogen vil give et besyv på mine tanker?! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

Pige2009

MGN~NGM<3 skriver:

Hej alle. 

Min mor og hendes kæreste skal desværre flytte fra hinanden. Min datter har kendt ham som sin morfar og har meget med dem begge at gøre.

han flytter her d 15. Februar. 

Skal jeg evt begynde og forberede min datter på knap 3 år det? 

Hun forstår ufattelig meget, og har oplevet en del flytte så hun ved (desværre) godt hvad flytte betyder. 

hvad ville i gøre? Ville det ikke være mærkeligt for hende, hvis han pludselig ikke er på gården mere, hvis hun intet ved? 

Håber nogen vil give et besyv på mine tanker?! 

Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår problematikken. Hvis hun altid har kendt ham som bedsteforælder, skal hun så ikke bare blive ved med at se ham, selvom de ikke længere er sammen?

Anmeld

9. februar 2013

Bare mig..

Baagøe skriver:

Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår problematikken. Hvis hun altid har kendt ham som bedsteforælder, skal hun så ikke bare blive ved med at se ham, selvom de ikke længere er sammen?

Jeg tror desværre ikke de holder kontakten når han flytter.. (Den historie er en anden) men nej det tror jeg desværre ikke..

Anmeld

10. februar 2013

Pige2009

MGN~NGM<3 skriver:

Jeg tror desværre ikke de holder kontakten når han flytter.. (Den historie er en anden) men nej det tror jeg desværre ikke..

Jeg ville nok bare sige, at han er flyttet fordi de ikke længere er kærester. Ikke så mange dikkedarer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.