har sådan lyst...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
14 svar
2 synes godt om
9. februar 2013

Kris89

Ihh... med testdag tirsdag har jeg bare sådan lyst til at tage bare en "lille" claerblue test i morgen har nemlig lige en liggende og har lige bestilt nye, de burde jo så komme mandag...

ihh. nu er vi tæt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

Viventerjer

Kris89 skriver:

Ihh... med testdag tirsdag har jeg bare sådan lyst til at tage bare en "lille" claerblue test i morgen har nemlig lige en liggende og har lige bestilt nye, de burde jo så komme mandag...

ihh. nu er vi tæt på

Anmeld

9. februar 2013

tarkoflen

Det bliver spændende

Jeg turde ikke smugteste, men har siden set, at mange har gjort det... Men ventetiden er ulidelig ligegyldigt hvad!

Jeg for en positiv test ligemeget hvornår du får svar

Anmeld

9. februar 2013

grinny

Haha, en "lille" test?  

Ventetiden er svær, men nok bedst at vente.

Anmeld

10. februar 2013

Kris89

Viventerdig skriver:

tak søde...

nu er håbet rigtig kommet til udtryk. kunne mærke der kom en del udflåd (var selvf. bange for blod) idag, men heldigvis var det helt hvidt tykt udflåd...

men hvorfor er alle symptomer både tegn på mens og evnt. graviditet...

ihh...to dage igen... holdte mig i skindet. har ikke testet endnu...

Anmeld

10. februar 2013

Kris89

tarkoflen skriver:

Det bliver spændende

Jeg turde ikke smugteste, men har siden set, at mange har gjort det... Men ventetiden er ulidelig ligegyldigt hvad!

Jeg for en positiv test ligemeget hvornår du får svar

tak for turde heller ikk smugteste idag

nu må vi se...

håbet lever

Anmeld

10. februar 2013

Kris89

grinny skriver:

Haha, en "lille" test?  

Ventetiden er svær, men nok bedst at vente.

vil så gerne stå med den positive test NU...

men turde ikke teste når det kom til stykket vil jo hellere vente med skuffelsen

IHH 2 dage endnu.

Anmeld

10. februar 2013

Putomanen

Puha, det er virkelig hårdt at vente til testdag. Det er en konstant indre diskussion om, hvorvidt man skal teste eller ej.

Jeg har altid selv testet om morgenen for bp, så jeg kender svaret inden telefonopringningen. Samtidig prøver jeg at bilde mig selv ind, at testen alligevel vil være negativ lige meget hvad, hvis jeg tester for tidligt, og jeg derfor vil blive unødigt skuffet. Det plejer at virke for mig 

Jeg  for om 2 dage.

Anmeld

10. februar 2013

Kris89

Putomanen skriver:

Puha, det er virkelig hårdt at vente til testdag. Det er en konstant indre diskussion om, hvorvidt man skal teste eller ej.

Jeg har altid selv testet om morgenen for bp, så jeg kender svaret inden telefonopringningen. Samtidig prøver jeg at bilde mig selv ind, at testen alligevel vil være negativ lige meget hvad, hvis jeg tester for tidligt, og jeg derfor vil blive unødigt skuffet. Det plejer at virke for mig 

Jeg  for om 2 dage.

tusind tak

jeg skal slet ikke have tage BP... kun hjemmetest og så ringe ind med svaret... men fik jo så at vide at jeg kunne teste tirsdag. 14 dage efter insemination...

Anmeld

10. februar 2013

Viventerjer

Kris89 skriver:

tak søde...

nu er håbet rigtig kommet til udtryk. kunne mærke der kom en del udflåd (var selvf. bange for blod) idag, men heldigvis var det helt hvidt tykt udflåd...

men hvorfor er alle symptomer både tegn på mens og evnt. graviditet...

ihh...to dage igen... holdte mig i skindet. har ikke testet endnu...

Den ventetid er skrækkelig .. !!! lige om lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.