Æl testes..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. februar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Hej med jer..   Jeg har forventet æl omkring den 13 eller 14  februar   Havde sidst mens den 30 eller 31 januar...  Sorry at jeg ikke kan huske datoen.   Jeg er begyndt at teste med æl teste nu og jeg tog en for ca en time tiden og der er en tydelig lyserød streg men er svag.    Er det Fordi at æl ligger tæt på  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

grinny

altid godt at teste to gange f.eks. kl. 10 og kl. 17 da jeg har prøvet at den var negativ kl. 10 og positiv kl. 17.

Men ja stregen starter med at være utydelig bliver så mere og mere tydelig 

Anmeld

9. februar 2013

grinny skriver:

altid godt at teste to gange f.eks. kl. 10 og kl. 17 da jeg har prøvet at den var negativ kl. 10 og positiv kl. 17.

Men ja stregen starter med at være utydelig bliver så mere og mere tydelig 

Låste på nettet at det er bedst at teste imellem 10 og frem til kl 20.00  vil jeg Ku få en positiv test senere idag.   Eller skal jeg først teste imorgen kl 10.00 

Anmeld

9. februar 2013

grinny

*~ Venter spændt på 2 streger ~* skriver:

Låste på nettet at det er bedst at teste imellem 10 og frem til kl 20.00  vil jeg Ku få en positiv test senere idag.   Eller skal jeg først teste imorgen kl 10.00 

Det er ikke sikkert den bliver mere positiv idag, men min LH stigning kan komme fra det ene minut til det andet og derfor bliver jeg nød til at teste flere gange om dagen.

Der er nogen der kan teste LH over flere dage, så det er svært at sige om det er senere eller imorgen.

Kan du smide et billede ind?

Anmeld

9. februar 2013

Jeg tror ikke at stregen kan ses fra et kamera af.   Vil prøve at ligge et ind fra ipaden af 

Anmeld

9. februar 2013

grinny skriver:

Det er ikke sikkert den bliver mere positiv idag, men min LH stigning kan komme fra det ene minut til det andet og derfor bliver jeg nød til at teste flere gange om dagen.

Der er nogen der kan teste LH over flere dage, så det er svært at sige om det er senere eller imorgen.

Kan du smide et billede ind?

stregen er svær at se.   

Anmeld

9. februar 2013

Billedet er her 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. februar 2013

Stregen er svær at fange på billedet da jeg tog billedet med ipaden.   Men det kan ses ved mig 

Anmeld

9. februar 2013

grinny

*~ Venter spændt på 2 streger ~* skriver:

Stregen er svær at fange på billedet da jeg tog billedet med ipaden.   Men det kan ses ved mig 

Tror der går nogle dage endnu 

Hvornår forventer du ÆL?

Anmeld

9. februar 2013

grinny skriver:

Tror der går nogle dage endnu 

Hvornår forventer du ÆL?

Omkring den 13 eller 14   Ku du se stregen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.