Ny...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.498 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. februar 2013

lineog4

Kan se jeg har sprunget dette over og bare kommet til at kaste ud i debatter 

Jeg hedder Line nærmer mig de 40 med hastige skridt og har 4 mirakler Dina, Lia, Liam og Linus.

Lia fik vi desværre kun lov at beholde 4 dage i vores arme da hun havde en hjertefejl ingen kendte til.

jeg er en af de håbløse humanistiske akademikere (i Filosofi og pædagogik)' og arbejder pt som lærer i den danske folkeskole.

Når hverdagen levner tid til det er det ofte symaskinen der summer og gerne så jeg kan kalde mig en rigtig retro mom  En sjælden gang er det også min fløjte... alla ellers at være aktiv i nærmiljøet især med det kulturelle...

Det var kort om mig.

Og til slut alle mine børn samlet i drømmen og på papir, og et billede af dem (Sschyyy kan godt lide afat prale med dem)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

lineog4

Mine børn 

Anmeld

9. februar 2013

LMX

lineog4 skriver:

Jeg hedder Line nærmer mig de 40 med hastige skridt og har 4 mirakler Dina, Lia, Liam og Linus.

Lia fik vi desværre kun lov at beholde 4 dage i vores arme da hun havde en hjertefejl ingen kendte til.

jeg er en af de håbløse humanistiske akademikere (i Filosofi og pædagogik)' og arbejder pt som lærer i den danske folkeskole.

Når hverdagen levner tid til det er det ofte symaskinen der summer og gerne så jeg kan kalde mig en rigtig retro mom  En sjælden gang er det også min fløjte... alla ellers at være aktiv i nærmiljøet især med det kulturelle...

Det var kort om mig.

Og til slut alle mine børn samlet i drømmen og på papir, og et billede af dem (Sschyyy kan godt lide afat prale med dem)

Velkommen til

Anmeld

9. februar 2013

lineog4

Og mig (der praler jeg så ikke )

Anmeld

9. februar 2013

B&J

Velkommen, hold da op du er da en super flot kvinde, og du har nogle virkelig smukke børn

og selv om du er tyvstartet på siden ja så håber jeg du kommer til at nyde den meget meget mere

Anmeld

9. februar 2013

M (:

lineog4 skriver:

Det var kort om mig.

Velkommen til! Håber du bliver glad for at være her! (:

Anmeld

9. februar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Velkommen til. Håber du bliver glad for siden. 

Kan godt forstå du kan lide at prale med dine børn. De er smukke 

Men du kan nu også prale med dig. Du er en smuk kvinde og jeg ville aldrig gætte dig til at være noget i nærheden af 40. 

Anmeld

9. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Endnu en gang velkommen til, og sikke kønne unger du har!! Vh stine

Anmeld

9. februar 2013

Clisolka

Mange gange velkommen til siden - super skønne børn du har 

Håber du bliver glad for at være herinde 

Anmeld

9. februar 2013

Koen.

Rigtig hjertelig velkommen, håber du bliver glad for siden sikke nogle smukke børn, det gør mig ondt med jeres lille engel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.