IKEAs symaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.358 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. februar 2013

Maja_4000

nogle som kender den ? Synes at 400 er MEGET billigt nemlig .. At den er grim er så ligemeget  Skal kun sy puder osv. .. Småting til hjemmet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

FogL

Maja_4000 skriver:

nogle som kender den ? Synes at 400 er MEGET billigt nemlig .. At den er grim er så ligemeget  Skal kun sy puder osv. .. Småting til hjemmet 

Tror den er fin som "begynder"maskine til småprojekter

Har selv overvejet at købe den.

Anmeld

9. februar 2013

lineog4

Kender den ikke, men skulle jeg investere i en symaskinen ville jeg finde den billigste pfaff på markedet....

Anmeld

9. februar 2013

Benjamins'mor

Den fungere ligeså godt som min mors Singer.

Anmeld

9. februar 2013

tarkoflen

Hmm til 399,- tror jeg, at jeg ville tage chancen, og se hvad den kan! Især hvis det bare er til småprojekter, og som begyndermaskine

Jeg tænker lidt, at hvis man ikke helt ved, om man får den brugt, så kan man jo lige så godt teste det på en til 399,- frem for at bruge en masse penge, på en der kommer til at stå i et skab

Sig endelig til hvis du køber den, og hvad du synes om den kunne være nyttigt at vide

Anmeld

9. februar 2013

twinny

Jeg er den lykkelige ejer af en. Den fungerer fint...

Anmeld

9. februar 2013

Maja_4000

tarkoflen skriver:

Hmm til 399,- tror jeg, at jeg ville tage chancen, og se hvad den kan! Især hvis det bare er til småprojekter, og som begyndermaskine

Jeg tænker lidt, at hvis man ikke helt ved, om man får den brugt, så kan man jo lige så godt teste det på en til 399,- frem for at bruge en masse penge, på en der kommer til at stå i et skab

Sig endelig til hvis du køber den, og hvad du synes om den kunne være nyttigt at vide

Jeg er ikke helt begynder :p men jeg har haft lånt min mormors, og det ville sgu være rart at have sin egen!

Skal nok give en update hvis jeg køber den :b

Anmeld

9. februar 2013

Maja_4000

twinny skriver:

SJeg er den lykkelige ejer af en. Den fungerer fint...

Skønt er den idiotsikker? Eller er det nødvendigt at læse en brugsforvirring ?

Anmeld

9. februar 2013

Trine89

Jeg har en. Og syntes den er rigtig fin. Desværre har jeg ikke brugt den så meget fordi jeg aldrig har fået købt de ting jeg skulle bruge. 

Så hvis du bor i nærheden kan du da købe min til ludt billgere penge

Anmeld

10. februar 2013

twinny

Maja_4000 skriver:

Skønt er den idiotsikker? Eller er det nødvendigt at læse en brugsforvirring ?

Ja det er den bestemt. Jeg har ikke læst den og det er den ikke dø af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.