Er i tvivl hvornår jeg har ægløsning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. februar 2013

Dididid

Jeg er 20 år og har forsøgt i snart 5 måneder at lave baby med min kæreste men der sker ingenting. Tager folinsyre da det skulle sætte fut i processen.

problemet er bare, at min mens er på 28 dage og har et skema der siger, at på 11 til 15 dagen er chancen størst men i denne måned kom min menstruation på 26 dagen og for 2 måneder sådan på 17 dagen.

stopppede med p-piller for 2 år siden og min menstruation har ellers været regelmæssig i halv andet år.

den ene hjemmeside siger jeg har ægløsning på den dato og den anden hjemmeside siger en helt anden dato.

er virkelig i tvivl hvornår jeg har min RIGTIG ægløsning.

HJÆLP, er virkelig desperat efter at finde ud af, hvornår den rigtige chance er størst. og når de gange min menstruation kommer før om jeg stadig skal gå efter de dage eller før.

mvh. Den forvirrede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

Hullabullabulla

Frier8 skriver:

Jeg er 20 år og har forsøgt i snart 5 måneder at lave baby med min kæreste men der sker ingenting. Tager folinsyre da det skulle sætte fut i processen.

problemet er bare, at min mens er på 28 dage og har et skema der siger, at på 11 til 15 dagen er chancen størst men i denne måned kom min menstruation på 26 dagen og for 2 måneder sådan på 17 dagen.

stopppede med p-piller for 2 år siden og min menstruation har ellers været regelmæssig i halv andet år.

den ene hjemmeside siger jeg har ægløsning på den dato og den anden hjemmeside siger en helt anden dato.

er virkelig i tvivl hvornår jeg har min RIGTIG ægløsning.

HJÆLP, er virkelig desperat efter at finde ud af, hvornår den rigtige chance er størst. og når de gange min menstruation kommer før om jeg stadig skal gå efter de dage eller før.

mvh. Den forvirrede.

Prøv næste måned med ÆL test, da beregnere ikke passer på alle (fx ikke mig)

Anmeld

9. februar 2013

Dididid

hvornår skal man tage en æl test så den viser positiv?

Anmeld

9. februar 2013

Hullabullabulla

Frier8 skriver:

hvornår skal man tage en æl test så den viser positiv?

Det er svært at sige.. Ville nok starte på cd 8-9 stykker og fortsætte til den er positiv..

Anmeld

9. februar 2013

Dididid

cd betyder? :iii

Anmeld

9. februar 2013

Hullabullabulla

Frier8 skriver:

cd betyder? :iii

Cyklusdag - altså 8 dage efter din mens starter

Hvis du klikker citer indlæg kan jeg se at du svarer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.