hvad er et lejetillæg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.285 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. februar 2013

Dinna88

Hej babyer 

Vi har indtil videre fået tilbudt to boliger, men der er et "lejetillæg" på begge, som er meget højt. Er der nogle der ved hvad det er? Ved den ene lejlighed er det på næsten 2000 kr. Dét er voldsomt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

mariamiss6

Dinna88 skriver:

Hej babyer 

Vi har indtil videre fået tilbudt to boliger, men der er et "lejetillæg" på begge, som er meget højt. Er der nogle der ved hvad det er? Ved den ene lejlighed er det på næsten 2000 kr. Dét er voldsomt!

Er det ikke månedlige acconto beløb for el vand og varme?

Anmeld

9. februar 2013

Dinna88

mariamiss6 skriver:

Er det ikke månedlige acconto beløb for el vand og varme?

Niks, det er det ikke
Jeg kom frem til, at det er til vedligeholdelse. Så håber jeg bare, at det er så man slipper for huslejestigning

Anmeld

9. februar 2013

Pige2009

Dinna88 skriver:

Niks, det er det ikke
Jeg kom frem til, at det er til vedligeholdelse. Så håber jeg bare, at det er så man slipper for huslejestigning

Tror desværre ikke, du skal regne at at slippe for pga. bl.a. inflation

Anmeld

9. februar 2013

Dinna88

Baagøe skriver:

Tror desværre ikke, du skal regne at at slippe for pga. bl.a. inflation

Nej, jeg mener huslejestigningerne grundet vedligeholdelse! Så den ikke stiger med 500 kr. fordi der skal nyt køkken til f.eks.

Anmeld

10. februar 2013

Pige2009

Dinna88 skriver:

Nej, jeg mener huslejestigningerne grundet vedligeholdelse! Så den ikke stiger med 500 kr. fordi der skal nyt køkken til f.eks.

Det tror jeg ikke, du skal regne med bortfalder uagtet hvad

Anmeld

10. februar 2013

Dinna88

Baagøe skriver:

Det tror jeg ikke, du skal regne med bortfalder uagtet hvad

hvad vil meningen med det så være?

Anmeld

10. februar 2013

Stumpen

Jeg tænker lidt om det er lejetillæg vi har... Jeg husker ikke vores præcise husleje, så det er ca tal jeg slynger ud..

huslejen er på 3400 og så betaler vi yderlig 700.. De 700 er pga renovering af køkken og bad som blev lavet mens den gamle lejer boede her - altså en slags gæld vi betaler af..

Anmeld

10. februar 2013

LinLin

Er det ikke fordi tidligere lejer har sat nyt køkken ind fx og lånt penge til dette igennem boligforeningen? Det kunne man i hverrt fald der hvor vi boede før

Anmeld

10. februar 2013

Dinna88

Stumpen skriver:

Jeg tænker lidt om det er lejetillæg vi har... Jeg husker ikke vores præcise husleje, så det er ca tal jeg slynger ud..

huslejen er på 3400 og så betaler vi yderlig 700.. De 700 er pga renovering af køkken og bad som blev lavet mens den gamle lejer boede her - altså en slags gæld vi betaler af..

Jeg googlede det med PT herinde fra, og det ser ikke umiddelbart ud til at være netop dét. Men sådan plejer det nu heller ikke at fungere i den boligforening. Der stiger huslejen "bare". Og så kan man, som regel, sige nej tak til den stigning og nej tak til renovering. Og så bliver den næste ejer spurgt!

Men pyt, jeg ringer til dem i morgen. tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.