Gravitamin eller ren folinsyrer ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. februar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Hej Derude.. 

jeg prøver at blive gravid igen efter provokeret abort i uge 17..   Jeg har nogle gravitamin til at ligge og ren folinsyrer.   Hvilket af dem anbefaler i at tage   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

katti24

jeg tog kun folinsyre indtil jeg blev gravid, og så skiftede jeg til multivitaminerne. Blev gravid efter 2,5 mdr på folinsyre 

Anmeld

9. februar 2013

katti24 skriver:

jeg tog kun folinsyre indtil jeg blev gravid, og så skiftede jeg til multivitaminerne. Blev gravid efter 2,5 mdr på folinsyre 

De vitaminer som er i gravitiminamin dem behøves man ikk når man planlægger barn.    Det er kun folinsyren som er vigtigst ikke.   Kan man nemmere blive gravid når man tager folinsyrer 

Anmeld

9. februar 2013

Alberte&Mor <3

Jeg fik afvide at man gerne skal tage dem fra man planlægger at blive gravid 

Anmeld

9. februar 2013

Fruskruk200 skriver:

Jeg fik afvide at man gerne skal tage dem fra man planlægger at blive gravid 

Jeg spiste dem også fra jeg planlægde det igen med ny graviditet 

Anmeld

9. februar 2013

Kløver

Man tager kun folinsyren indtil man bliver gravid, så er det gravitamin eller andre produkter viramin til gravide. Folsyren har ingen indvirkning på det at blive gravid, men de mener folsyren er vigtig i det tidlige embryo stadie, hvor det påvirker nogle dannelser i rygraden, kan ikke præcis huske hvordan det er, men det kan forhindre nogle fejl som kan gøre barnet ender i en sa fller bliver skadet.

Jeg ville tage folinsyren og vente med gravitaminrn, hvis jeg løb tør for folsyre ville jeg nok spise gravitaminrn inden jeg købte en folsyre så gravitaminen ikke blev for gammel og ikke kunne bruges

Anmeld

9. februar 2013

Mumiemor1

Jeg prøvede at blive gravid i næsten i et år og da jeg begyndte at tage folinsyre blev jeg gravid måneden efter :-)

Anmeld

12. februar 2013

katti24

altså folinsyre gør det ik nemmere at blive gravid, men det anbefales at man helst har taget det ca 3 mdr inden man bliver gravid, for så mindsker det bla risikoen for at barnet får rygmavsbrok. Så køb du dig et glad folinsyre, de er ik så dyre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.