Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Janne T. skriver: Hvordan føles det kærlighedsmæssigt? Det er jo vildt at forholde sig til, at det er fysisk muligt at rumme den type kærlighed for mere end én
Hvordan føles det kærlighedsmæssigt? Det er jo vildt at forholde sig til, at det er fysisk muligt at rumme den type kærlighed for mere end én
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorDk skriver: Nåååhr hvor er hun søøøød ♥
Nåååhr hvor er hun søøøød ♥
Baby2påvej skriver: Det er helt anderledes denne gang, hvor jeg med det samme følte mig som mor. Det gjorde jeg ikke med Madeleine. Der skulle den lige ind og vende først.
Det er helt anderledes denne gang, hvor jeg med det samme følte mig som mor. Det gjorde jeg ikke med Madeleine. Der skulle den lige ind og vende først.
Janne T. skriver: Det er nok meget naturligt, for første gang har man jo aldrig prøvet at være mor før :-)
Det er nok meget naturligt, for første gang har man jo aldrig prøvet at være mor før :-)
Tulle28 skriver: Stort tillykke og dejligt navn Rigtig god bedring med den store, det er hårdt at være der for to små når de er raske, så når en er så hårdt ramt, må det virkelig ikke være sjovt
Stort tillykke og dejligt navn Rigtig god bedring med den store, det er hårdt at være der for to små når de er raske, så når en er så hårdt ramt, må det virkelig ikke være sjovt
Dejlige billeder
Baby2påvej skriver: Puha, det er med at holde tungen lige i munden med en nyfødt og en storesøster der er ramt af skoldkopper, øjenbetændelse, høster og feberSå pt sover jeg med Anemone og far og Madeleine på sofaen.Sikke en start på vores barsel.Hver er lige et glimt af vores lille baby som storesøster er meget glad for.
Puha, det er med at holde tungen lige i munden med en nyfødt og en storesøster der er ramt af skoldkopper, øjenbetændelse, høster og feberSå pt sover jeg med Anemone og far og Madeleine på sofaen.Sikke en start på vores barsel.Hver er lige et glimt af vores lille baby som storesøster er meget glad for.
Så sød tillykke med hende og god bedring til jer
Først et stort tillykke med lille Anemone, hun er da skøn
Og så et god bedring med Madeleine, hvor er det trist at hun er blevet syg nu, håber hun bliver hurtigt frisk igen
Nååh hun er skøn.
Og sikke et dejligt navn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128