Falsk strubehoste og søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor ville i putte jeres?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.976 visninger
8 svar
2 synes godt om
9. februar 2013

MIWULA

Hvor ville i putte jeres små pus hvis de havde falsk strubehoste og vågnede om morgen med besværet vejrtrækning? 

Kan ikke finde ud af om jeg skal putte inde eller ude mht. vejrtrækningen!!!! Ved ikk om det er bedst de sover ude når nu man siger det er godt de får kold luft ind når de har falsk strubehoste eller om man mener det kun er når de er vågne det er godt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

L&V

MIWULA skriver:

JeHvor ville i putte jeres små pus hvis de havde falsk strubehoste og vågnede om morgen med besværet vejrtrækning? 

Kan ikke finde ud af om jeg skal putte inde eller ude mht. vejrtrækningen!!!! Ved ikk om det er bedst de sover ude når nu man siger det er godt de får kold luft ind når de har falsk strubehoste eller om man mener det kun er når de er vågne det er godt.. 

Jeg ville putte inde så jeg ku hæve hovedegæret som jeg forstår bliver det værre når de ligger ned

Anmeld

9. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Når det er falsk strubehoste anbefaler man faktisk at de får masser af koldt frisk luft, da det får slimhinderne til at trække sig sammen i halsen, hvilket hjælper på hosten. 

Så de gange thea har haft det, har hun sovet i barnevognen ude, eller med vinduet åbent.mvh stine

Anmeld

9. februar 2013

MIWULA

Månsson skriver:

Jeg ville putte inde så jeg ku hæve hovedegæret som jeg forstår bliver det værre når de ligger ned

Ja men tænker det kan jeg måske også gøre i barnevognen..

Anmeld

9. februar 2013

MIWULA

StineW79 skriver:

Når det er falsk strubehoste anbefaler man faktisk at de får masser af koldt frisk luft, da det får slimhinderne til at trække sig sammen i halsen, hvilket hjælper på hosten. 

Så de gange thea har haft det, har hun sovet i barnevognen ude, eller med vinduet åbent.mvh stine

okey tak for svar

Anmeld

9. februar 2013

L&V

MIWULA skriver:

Ja men tænker det kan jeg måske også gøre i barnevognen..

Det kan sagtens værre.. Jeg ville bare ha det bedst med at de sov inde oven på alt det i har været igennem

Anmeld

9. februar 2013

MIWULA

Månsson skriver:

Det kan sagtens værre.. Jeg ville bare ha det bedst med at de sov inde oven på alt det i har været igennem

Ja det tænker jeg os. åhh det er svært..

Anmeld

9. februar 2013

tarkoflen

StineW79 skriver:

Præcis det jeg ville skrive, med mindre det er tåget eller meget fugtigt der hvor l bor!

Jeg har stadig selv falsk strubehoste, og det eneste der lindre er at have hovedet inde i fryseren eller gå en tur i frostvejr, dog meget godt pakket ind, så jeg ikke bliver kold

God bedring, håber snart det lille pus er frisk igen!

Anmeld

9. februar 2013

MIWULA

tarkoflen skriver:

Præcis det jeg ville skrive, med mindre det er tåget eller meget fugtigt der hvor l bor!

Jeg har stadig selv falsk strubehoste, og det eneste der lindre er at have hovedet inde i fryseren eller gå en tur i frostvejr, dog meget godt pakket ind, så jeg ikke bliver kold

God bedring, håber snart det lille pus er frisk igen!

Tusind tak.. Han er kommet ind i seng det har jeg det bedst med men har åbnet hans vindue lidt også stadig lidt varme på også har jeg hævet hans hoved.. Så lidt en kombi, kan man sige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.