kogebog på tablet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.270 visninger
11 svar
1 synes godt om
9. februar 2013

roenlund

Mange af de opskrifter jeg bruger herhjemme ligger online på min computer, men nu da jeg har fået en tablet ville det være fedt med en app hvor man kunne skrive sine opskrifter i og så man havde sin egen kogebog men synes ikke jeg kan finde noget, findes det ikke eller er det bare mig der ikke kan finde ud af at finde den...

Please hjælp...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

Maja_4000

Følger lige med

Anmeld

9. februar 2013

Maise86

Du kan jo skrive dem ind i dine noter?

Anmeld

9. februar 2013

roenlund

Maise86 skriver:

Du kan jo skrive dem ind i dine noter?

Det vil bare ikke hjælpe så meget for jeg har mange og det er det med at have en slags indeks jeg leder efter, så man kan kigge i kun bageopskrifter eller lign 

Anmeld

9. februar 2013

JulieE

Hvis det er en IPad kan du printe dem som PDF-fil og overføre dem til IBooks  Det gør jeg med mine hækle opskrifter og det virker rigtig godt.

Anmeld

9. februar 2013

roenlund

JulieE skriver:

Hvis det er en IPad kan du printe dem som PDF-fil og overføre dem til IBooks  Det gør jeg med mine hækle opskrifter og det virker rigtig godt.

Desværre er det ikke en ipad 

Anmeld

9. februar 2013

JulieE

roenlund skriver:

Desværre er det ikke en ipad 

OK... Så må jeg melde pas. kunne dog forestille mig, at Android har et lignende system, til læsning af PDF filer og E-bøger 

Anmeld

9. februar 2013

Maja_4000

JulieE skriver:

Kan du lige forklare det lidt nærmere ? :b

Anmeld

9. februar 2013

tarkoflen

Vi har lavet et Google doks hvor vi har opskrifter liggende i, og så kan vi begge gå ind og skrive i det! Det fungerer på samme måde som et excel ark, du kan bare åbne det alle steder, fordi du bare logger på gmail

V lægger også links ind, hvis vi falder over en lækker opskrift, som vi gerne vil prøve, og på den måde, har vi faktisk en hel madplan vi kan plukke af! Super smart, hvis du spørger mig

Anmeld

9. februar 2013

JulieE

Maja_4000 skriver:

Kan du lige forklare det lidt nærmere ? :b

Øh... Hvad tænker du på?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.